Nekromanti Jag behöver underlag för beslut

seinet

Swashbuckler
Jag funderar på att köpa filmen Casshern i eftermiddag, den finns på Movieline för 99,- kr och den verkar riktigt tuff. Är det någon som sett den som absolut avråder mig från att köpa den eller kanske tvärtom, någon som verkligen tycker att jag skall köpa den och en extra kopia bara för att sponsra producenten med några extra ören.

/Seinet Wintermute - Skall nog köpa Warlock och Warlock: The Armageddon samtidigt (har på VHS)

Man Mountainman

Storsvagåret
I have it on good authority att Casshern är precis lika cass... ehm, kass... som titeln antyder.

Men jag har inte sett den själv :gremtongue:

/Kalle

Storuggla

Champion
Köp den. Du vill använda snabbspolningsknappen på din dvd mer.

Storuggla, it is "le suq" as the french say

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Den är snygg och riktigt bra. Lyssna inte på gnällspikarna.

//Krank, som älskar filmen

seinet

Swashbuckler
Jag vågade inte

Jag vågade inte köpa den, istället blev det Pitch Black och Chronicles of Riddick. När jag stod i kassan fick jag syn på en samlarutgåva av Rocky Horror Picture Show så den fick det bli också.

/Seinet Wintermute - Älskar RHPS

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Re: Jag vågade inte

Jag tror du gjorde rätt. Se dock till att skaffa den tecknade grejen som ska vara mellan Pitch Black och Chronicles of... Jag tror den tillför rätt mycket storymässigt (svårt att veta exakt efter som jag bara sett filmerna en gång och då i rad+den ordning de kommer).

Schyrre med lite Rocky Horror också men... det vet du ju att jag tycker. :gremsmile:

seinet

Swashbuckler

Vad är det för tecknat mellan Pitch Black och Chronicles då?

/Seinet Wintermute - Vet vad Debbie tycker om RHPS

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk

Det här!

Redigt animeinspirerat men poängen tycker jag är att man får se Riddick utvecklas, han är förbluffande nog inte en statisk karaktär. Minns inte just några detaljer i övrigt men jag kände mig klart positiv till hela trion med filmer efter att ha sett dem. Och givetvis jäkligt sugen på att spela nåe SF-rollspel. :gremtongue: