Nekromanti Jag fyller år! Ge mig slumptabeller!

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,856
Ifjol när jag fyllde år bad jag om låtar och animerade gif:ar och fick fantastiska saker (tack!). Det har gått år sen dess så nu fyller jag år igen och den här gången vill jag ha slumptabeller!

En mötestabell eller vad man kan hitta i den gröna lådan kanske? Kanske till ditt favoritspel? Hitt' på nå! Superkort eller jättelång, jag är lika glad för båda. Och om du inte har tid eller ork att skriva en egen, ge mig gärna en länk till en av dina favoriter. :gremsmile:

Ni får en av mig också!

Vad finns i demonprinsessans kök inför kalaset?
1. Tzatsiki i en röd keramikskål.
2. Tacofärs i en stor kastrull, märkligt nog med frost på utsidan.
3. En burk med fransk senap, nyöppnad.
4. Hemmagjord majonnäs.
5. En typiskt svensk schwarswaldtårta som nästan bara har grädde gemensamt med en riktig schwarzwälder kirschtorte.
6. Nybakat bröd med olivolja och rosmarin.
 

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,292
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Kaos-monstertabell för TPK (1D11):

1: Adramellech, drott av hörn i runda rum (lvl 25 anti-geometri)
2: Ħἄk̑baðxʷəlš, furste av bisarra bokstäver (lvl 27 mindfuck)
3: Anti-Euklides, de vederstyggliga vinklarnas våldnad (lvl 29 anti-geometri)
4: Phnkfgnlmxrglr, de outtalbara ordstävens herre (lvl 29 mindfuck)
5: Theothanatos, den vandöda världssjälen (lvl 36 cosmic horror)
6: De fyra drottningarna av Avīci (lvl 22 anti-gemotri, lvl 22 mindfuck, lvl 22 anti-kausalitet, lvl 22 cosmic horror)
7: Hundun, storslukaren i avgrunden (lvl 29 världsförgörare)
8: Deimokore, den multidimensionella monolitens mästarinna (lvl 25 cosmic horror)
9: Aka Manah, de nittionio förvridna avsikternas ande (lvl 28 mindfuck)
10: Zog, kaoskonstellationernas konung (lvl 34 cosmic horror)
11: Vy, vakuumkollapsens vågmästare (lvl 37 cosmic horror/lvl 50 världsförgörare)
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,421
Tinget från en annan dimension gör inte bara skada med sin attack, attacken leder också till att den attackerade måste (effekterna är permanenta om inget annat anges):

1 Save vs Poison eller så förstoras personens huvud till fyra gånger storlek. Om personen har hjälm på sig går hjälmen sönder och personen tar 2d6 skada. Huvudet krymper tillbaka till normal storlek efter 2d20 timmar.
2 Save vs Petrify eller en slumpvis kroppsdel förvandlas till sten: 1: fot, 2: hand, 3: kön, 4: panna.
3 Save vs Magic eller personens ras förvandlas till Råttfolk. CHA sjunker med 1d8 (min 3), Dex ökar med 1d6 och stealth ökar med 2.
4 Save vs Magic eller en av personens armar förvandlas till en tentakel.
5 Save vs Magic eller en personens händer blir till en krabbliknande klo.
6 Save vs Magic eller personen är nu 9 månaders gravid med en främmande livsform (använd summon-spellen), avkomman har 1d8 antal HD). Kön på den drabbade spelar ingen roll. Om inget kejsarsnitt utförs kommer den drabbade ta 3d6 skada vid födseln och är det en man kommer könsorganet inte gå att rädda, eftersom avkomman föds genom det.
7 Save vs Breath Weapon eller personens hår ersätts av små lila svampar.
8 Save vs Petrify eller personens hud faller av. CHA -3
9 Save vs Petrify eller personen teleporteras till ett slumpat rum i omgivningen.
10 Save vs Magic Device eller personens klass ändras till en slumpvist vald. Justera level efter XP-lista för den nya klassen.
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,421
Vapnet som hittades är speciellt:

1 Singing, såfort vapnet inte är i sin skida/hölster (om det är en stav så beror det på om man håller den i en eller två händer) börjar vapnet sjunga opera högt och tydligt. Att smyga blir alltså omöjligt. Trots det gör vapnet +2 i skada.
2 Biter, vapnet gör +3 i skada, men varje träff skadar också vapnets ägare med 1hp.
3 Vapnet är inte magiskt, istället är det skört och har 1 på 20 att gå sönder vid varje träff.
4 Life force stealer. +4 i skada. Ägaren åldras 1d4 år vid varje träff.
5 Petrification, Vapnet har 1 på 10 att förstena vid en lyckad träff. Det är också 1 på 20 att det är vapnets ägare som förstenas.
6 Demihuman Bane. +1 i skada, +3 mot Dvärgar, Halflings och Alver. Vapnet surrar svagt om det finns en demihuman inom 60’, men ingen demihuman kan själv höra surrandet. Ägaren har dubbelt så stor chans att överraska en demihuman. Om vapnet används i strid när det finns en demihuman inom 60’ fot och vapnet INTE siktar på en demihuman så gör det -2 i skada. Om en demihuman finns inom räckhåll från vapnet när det används är det 1 på 4 (per demihuman) att vapnet attackerar en demihuman istället för tilltänkt mål.
7 Blood drinker, vapnet gör +2 i skada, och helar vapnets ägare med hälften av skadan. När den totala skadan helad överstiger ägarens maxhp+con mod första gången så blir ägaren radikalt blekare (-2 CHA). Andra gången blir personen känslig mot solljus (-2 i allt i direkt solljus) och Alignment ändras till Chaotic. Tredje gången blir solljusallergin värre: 1d6 i skada per round i direkt solljus. Fjärde gången blir ägaren oförmögen att leva på något annat än blod. Femte gången blir ägaren en fullfjädrad vampyr.
8 Vapnet är ett +2 vapen.
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,421
Att läsa en sida i boken/äta en av svamparna/dricka en av dryckerna/lukta på en av blommorna gör så att:

1 Personen blir inkontinent och måste lätta på trycket en gång var 1d3 timmar.
2 Tänder och hår faller av.
3 +3 i slumpvis ability.
4 Slumpvist save sjunker med 2, slumpvist annat save ökar med två.
5 Save vs Poison eller bli blind.
6 Personen blir allergisk mot kläder och börjar direkt klä av sig. Allt personen klarar av att ha på sig är nu hjälm, bälte, ryggsäck och stövlar. Som bonus blir personen okänslig mot naturlig kyla.
7 Personen får skägg.
8 Personens alla skador öppnar sig igen, ingen hp tappas, men stora blödande sår öppnar sig överallt där personen någonsin slagit sig. Inget faktiskt blod förloras, men kroppen kommer vara föralltid täckt av skador. Alla nya skador är också permanenta till utseendet.
9 Rick Astleys Never Gonna Give you Up sitter för evigt fast i personens huvud.
10 Anden av en 5 årig flicka flyttar in i hjärnarn på personen. Hon heter Lina och tar inte på något sätt över kontrollen av personen, men hon upplever allt som personen upplever, och envisas med att fråga om exakt allt.
11 Personen får förmångan att kasta spells som en L1 MU, om personen är MU så kan hen nu kasta spells som en MU en level över sin egna.
12 En portal öppnas över personen som läser sidan och ur den dyker det upp en svart tentakel som greppar tag i personen. Hen slits in i portalen som sedan stängs. Personen är nu fast i en dimension av oändlig plåga för evigt.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
18,528
Vad finns det för läskig grej i mythos kultens gömställe?

1. En ballgag där bollen är gjord av ett inplastat mänskligt hjärta.
2. Bilder på din familj tagna för en halvtimme sedan.
3. Skyltdockor fyllda med folk karvade för att passa.
4. Urgröpta huvuden med ljus i karvade som halloween pumpor.
5. Blinda och tandlösa svarta hundar som slickar blodet från kultens offer från golvet för att få föda.
6. En pin-up kortlek där någon klistrat på riktigt hår på bilderna på korten.
7. En ihålig version av Mein Kampf innehållandes utklippta sidor av olika ockulta böcker ihop hållna med ben spikar.
8. En mosaik gjord av tänder i olika nyanser som avbildar alla spelarkaraktärerna.
9. En pistol som låter som om dem andas och gnyr med njutning när någon rör vid avtryckaren.
10. En lista med telefonnummer över "Sinnesslavarna" med en av spelarkaraktärernas namn och telefonnummer på.
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Äventyrsgenerator, slå d20:
Rollpersonerna...
1. börjar på ett värdshus som plötsligt börjar brinna.
2. är hemma där deras far och mor berättar att de egentligen är adopterade.
3. börjar i en fängelsehåla, i väntan på att bli avrättade i gryningen nästa dag.
4. är på ett fartyg som håller på att förlisa i en storm.
5. blir gripna för ett brott de aldrig begått, men flera vittnen pekar ut rollpersonerna.
6. vaknar i ett okänt hus, med ett okänt namn på dörren. Alla grannar hälsar på rollpersonerna med detta namn.
7. träffas av ett ljussken och en röst från ovan säger att de är de utvalda, de har en vecka på sig att hitta den trehövdade gronken.
8. börjar ett vanligt äventyr och går sedan och lägger sig på kvällen. Nästa morgon börjar samma äventyr om.
9. har just hittat skatten i de fördömdas tempel när marken kolapsar och de faller ner i underjorden.
10. får tre önskningar av anden i flaskan, det rollpersonerna inte vet är att anden gör det motsatta till det man önskar.
11. blir kidnappade av små grå utomjordingar med stora svarta ögon som tänker göra hemska experiment. När rollpersonerna är fastspända på operationsbordet blir rymdskeppet anfallet av andra utomjordingar med slemmiga tentakler. I kaoset som uppstår lyckas rollpersonerna ta sig loss.
12. vaknar av att ett avhugget huvud ramlar ner i deras säng. Huvudet tillhör ingen känd varelse i rollpersonerna värld.
13. blir bestrålade av en galen vetenskapsman, de krymper till en myras storlek.
14. har kommit för nära en kaoskälla, en gång i veckan slår de på en mutationstabell.
15. får uppleva älvdansen en natt, när de vaknar upp nästa morgon har det gått 100 år.
16. ska bygga ett nytt hus, men bygget går inte så bra för platsen är en boplats för småfolk.
17. börjar få flashbacks, egentligen är de ödlemänniskor som är här för att ta över jorden, men som fått sina minnen raderade.
18. börjar se spöken. Spökena ser ut som de själva, men 20 år äldre och i konstiga kläder.
19. blir hemsökta. Varje morgon, vid exakt samma tid, oavsett var rolleprsonerna är, dyker det upp en människa från en annan tid, t.ex: ena dagen en grottmänniska, andra dagen en taxichaufför från 200 år in i framtiden, tredje dagen en viking, fjärde dagen en adelsman från Ludvig den 14:es hov,...
20. är på födelsedagskalas när plötsligt en skäggig man i röd luva rasar genom taket och landar på födelsedagstårtan på bordet. Mannen har en säck och delar ut paket till alla närvarande. När alla fått varsitt paket försvinner mannen upp genom hålet i taket.
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,421
Det magiska föremålet som nyss hittades är förbannat (om inget annat anges funkar det dock precis som det förväntas av det):

1 Anden av något/n lever i föremålet. Den vet att om den lyckas föra tillbaka föremålet till sin kropp kommer den kunna leva igen. Den kommer därför försöka påverka sin nya ägare till att ta sig dit, framförallt kommer folk i dess närhet få infall att prata om platsen med föremålets ägare. De kommer nämna legender om skatter och inte riktigt veta varför. Anden är intelligent och förstår att de bästa personerna att påverka är personer som inte ofta umgås med ägaren, värdshusvärdar, handelsmän och liknande är perfekta mål. Om föremålet har någon sätt att visa bilder eller kommunicera naturligt så kommer även sådana funktioner användas.
Kroppen är givetvis begravd på någon farlig plats och anden är givetvis någon som har en anledning till att sitta inspärrad i ett föremål, en mäktig magiker, demon, ängel eller liknande.
2: Föremålet utstrålar en ond aura som särskilt goda/lawful-personer känner av men inte kan definera. Personer som Paladiner, goda clerics eller liknande kommer reagera mot föremålets ägare som om den hade en CHA på 1. De kommer inte attackera direkt men kommer tolka allt ägaren säger på sämsta möjliga sätt. Dessutom surnar mjölk, hundar skällar etc runt föremålets ägare.
3: Ägaren tappar sakta sin aptit. 1d20 dagar efter att föremålet hittats så slutar personen äta helt och om personen tvingar i sig mat kommer ingen näring tas upp av kroppen. Viktras följer och efter ytterligare 2d20 dagar är det bara skinn och ben kvar. STR och CON sänks med 1d6 och på grund av ansiktet numera mest är en skalle med ett blekt lager hud på blir den effektiva CHA 3 om inte ansiktet döljs. Personen har dock inte längre några behov av varken mat eller dryck, är immun mot droger och gifter som tas upp via mat och påverkas heller inte av alkohol eller liknande. När det har gått så långt är effekterna permanenta, även om föremålet förstörs eller försvinner.
4: Varje gång föremålet används finns det en 1% kumulativ chans att användaren får en ny kroppsdel som passar föremålets grundfunktion. Det kan vara extra ögon, munnar, armar, tentakler, klor, horn eller liknande. Ett alternativ är att en befintlig kroppsdel byter form. En Osynlighetsring skulle till exempel kunna ge ett nytt öga i nacken/pannan/handflatan, ett par tysta skor kan leda till att en kattlik svans växer fram och ett magiskt svärd kan göra den andra handen till sten som går utmärkt att parera med (se hellboy!). Vad det än är bör det komma med både fördelar och nackdelar.
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Jag tror att den är min, men den kan vara någon annans. Fast tja, det ser verkligen ut som jag gjort den helt egenhändigt. Jag vet inte riktigt när jag gjorde den. Filen är senast ändrad 2010 men jag misstänker att den snarare hör mitten av 2000-talet till, in my very best DoD-dagar.

[Facepalm]

Grattis – 1T100 (inte riktigt) FOBIER! :birthday:
 

Attachments

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Joined
21 May 2003
Messages
5,856
anth said:
Äventyrsgenerator, slå d20:
Rollpersonerna...
20. är på födelsedagskalas när plötsligt en skäggig man i röd luva rasar genom taket och landar på födelsedagstårtan på bordet. Mannen har en säck och delar ut paket till alla närvarande. När alla fått varsitt paket försvinner mannen upp genom hålet i taket.
Vad finns i ditt paket?
1. Knallpulverpistol
2. Samurajsvärd (prydnad)
3. Samurajsvärd (1500-tal)
4. En rikt broderad kaftan (ger +1 på alla saves)

Fyll på! Vi siktar väl på 100?
 

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
Joined
19 May 2000
Messages
8,077
Location
Nordnordost
Överraskningsgäster på demonprinsessans kalas

1. Månprinsessan.
2. En liten häxa i blå klänning.
3. En kvinnlig bard utklädd till prinsessa, hon har glitter och kan massor med roliga lekar.
4. 1t6 bästisar.
5. 1t4 yngre släktingar, de avgudar demonprinsessan för att hon är cool.
6. Ett tårtbud med en födelsedagstårta (1t6 våningar hög).
7. Hrugar Förintaren.
8. En oskuld, förvirrad.
 
Joined
28 Sep 2013
Messages
966
Location
Stockholm
Slumpmötestabell, 1t6:
1) Sfinxens eongamla, visdomsfulla röst ekar:
"Vad önskar jag dig, denna dag som den är?
Svara mig fel och jag dig med ljus på förtär."
2) Orchgruppen ger dig hårda blickar tvärs över rummet,
ropar: "Ha den äran" - och anfaller.
3) Sirenen sjunger förföriskt: "Ja, må hon leva...", slå ett Tur-slag.
4) Den onde trollkarlen sveper med handen, en tårta sprakande av svarta energiblixtar uppenbarar sig.
"Det är bara att hugga in!", flinar han.
5) Vampyren fångar dig i sin hypnotiska blick, drar sin vassa nagel över sitt bröst så blodet droppar och säger gravallvarligt:"Gratulerar, det är jag som bjuder..."
&) Den svävande dödskallen skrattar öronbedövande, sveper sedan in sig i guldband och kastar sig mot dig.
"Jag är din!", skriker skallen.
:gremgrin:
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Rollpersonen dricker ur den konstiga flaskan och...

1. får massor med gröna stinkande variga bölder över hela kroppen. Alla sociala färdigheter halveras. Alla som kommer inom 3 m måste slå ett save eller bli charmade, de beter sig som zombier och följer stapplande efter och försvarar flaskdrickaren med sitt eget liv.

2. börjar brinna. Flaskdrickaren och allt på dennes kropp är helt imuna mot eld, tyvärr är inte omgivningen det.

3. blir dubbelt så stor, tyvärr blir inte kläder och rustning det - tänk hulken. Man blir dubbelt så hög och väger 8 ggr mer.

4. blir en tiondel så stor, kläder och utrustning krymper. Man blir en tiondel så hög och väger en tusendel.

5. blir förvandlad till ett skelett. Man har kvar sina vanliga förmågor och personlighet, men fungerar i övrigt som en vandöd, skadas av vigvatten och helande magi o.s.v.

6. blir ens egen motsats. Alla värden spegelvänds, går de mellan 3-18, ta 21 - värde för att få nya värdet. Allt ni kan tänka på spegelvänds. Tänk Dr. Jekyll & Mr. Hyde.

7. faller ihop som om man vore död. Ens eterkropp lämnar kroppen och kan interagera med spöken som om de vore levande människor. Varje runda får man slå ett viljeslag för att se om man kan utföra en telekinetisk handling i den riktiga världen (telekinesin är lika stark som rollpersonen).

8. försvinner. Samtidigt försvinner alla andra levande varelser för flaskdrickaren. Tar flaskdrickaren upp ett föremål försvinner det för alla andra, släpper denne ett föremål dyker det upp - precis som osynlighet, men... föremålen blir inte osynliga, de försvinner - och det gäller i motsatt riktning, tar någon annan upp ett föremål försvinner detta för flaskdrickaren.

9. får grön hud, Tänk riktigt giftgrön. Alla som rör vid rollpersonen måste save vs. poison eller dö.

10. får superspeed och förändrad metabolism. på en runda kan man utföra 144 rundor och man talar 144 gånger snabbare. På 10 minuter måste man äta, dricka och utföra sina behov lika mycket som under ett helt dygn. Äter och dricker man inte drabbast man av svält och uttorkning.

11. förvandlas till en trävarelse (ungefär som en ent, men man behåller sin storlek). Allt oorganiskt man rör vid förvandlas till trä. Effekte sträcker sig dock inte längre än 2,5 cm från flaskdrickaren (stengolvet får 1 tum djupa träavtryck o.s.v.).

12. får superröst. Allt man säger spräcker glas och andra ömtåliga saker och gör folk döva. Viskar man låter det som en tordönsstämma, skriker man kan man spräcka berg.

13. ens sinne, inte kroppen, förvandlas till ett däggdjur. Slumpa vilket djur och se till att det finns allt från liten mus till noshörning och tiger på slumptabellen. Man förändras inte utseendemässigt, men börjar bete sig som djuret.

14. får en hemsk andedräkt och kroppslukt. Alla inom 3 m måste slå ett slag eller spy.

15. väggar, men ingenting annat, "försvinner". Man kan se och gå igenom väggar, men inte igenom fönster, dörrar, golv eller trappor. Gäller endast väggar som är upp till 30 cm tjocka. Tjockare väggar beter sig normalt.

16. blir djurmagnet. Alla djur, ner till loppas storlek, inom 36 m, charmas (inget save) av flaskdrickaren.

17. man förvandlas till ett åskmoln i ungefär samma storlek som en själv. Man kan "åska" en gång var d6 runda, omgivningen måste slå om de bli döva och en varelse träffas av en blixt. Marken under en blir blöt för man regnar konstant.

18. man sugs in i flaskan och den varelse som tidigare druckit ur flaskan materialiseras. Enda sättet att bli fri är att någon annan dricker.

19. man blir förvandlad till guld och man blir ungefär 20 gånger tyngre. Allt man rör vid (med händerna) förvandlas också till guld.

20. man blir förvandlad till vatten. Man kan behålla sin ursprungliga form om man vill eller ta vilken form som helst som vatten kan ha. Volymen är 1 liter per kilo. Man är osynlig om man rinner ned i ett vattendrag. Man är i princip osårbar, men kan förångas eller frysas till is.

Effekten av varje dryck är ungefär en timme, slumpa den exakta tiden, t.ex. 2d6-1 x 10 min. Allt man orsakt under tiden är dock fortfarande permanent.
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Demonprinsessan said:
Vad finns i ditt paket?
1. Knallpulverpistol
2. Samurajsvärd (prydnad)
3. Samurajsvärd (1500-tal)
4. En rikt broderad kaftan (ger +1 på alla saves)

Fyll på! Vi siktar väl på 100?
5. En ballong, som när man blåser upp den blir lika stor och ser likadan ut som en beholder.
6. En svart cylinderhatt som man en gång om dagen kan dra upp en vit kanin ur. Alla som sätter hatten på huvudet kan steppa.
7. En röd luva. Sätter man på sig luvan förvandlas man till jultomten i en timme. Fungerar bara en gång per person.
8. En cykel som kan flyga (tänk E.T.).
9. En böna, som när man planterar den växer ända upp till molnen. Den växer dock bara en cm per år.
10. En kelsjuk kattunge som alltid följer efter paketöppnaren och kommer tillbaka 8 gånger oavsett vad som händer med katten.
11. En gyllene kula, ungefär stor som en golfboll, med vingar, som genast försöker flyga bort från paketöppnaren. Den håller sig dock i närheten och låter hela tiden som en stor fluga om man inte lyckas fånga den.
12. En kniv med osynligt blad som kan skära genom alla material.
13. En livs levande 1 fot hög baby-cthulhu.
14. Ett paraply som det regnar under när man öppnar det.
15. Ett armbandsur med livstidsgaranti. Den kommer att fungera ända tills någon som bär klockan dör.
16. En gammal bok som det står necronomicon på framsidan på. Tyvärr har någon hällt klister i den så boken går inte att öppna.
17. En babbelfisk. Den ser ut som en liten guldfisk. Stoppa in den i örat så förstår man inte vad någon annan människa säger längre.
18. Ett drakägg, lägg det i ugnen på 225 grader så kläcks det inom ett dygn.
19. Gary Gygax samlade verk, signerade.
20. En liten bärbar dator, som aldrig behöver laddas, alltid har tillgång till trådlöst internet, automatiskt uppdaterar till senaste operativsystemsversionen och aldrig kraschar. Språket är dock klingon.
 

Lukas

Mannen i Gult
Joined
25 Jan 2010
Messages
3,717
Location
Huddinge
WRNU tråd generator:

Vem som skapar tråden 1d10
1. Arfert
2.Krank
4.Dante
5.Recca
6.Eksem
7.Lu-kaazh
8.Krille
9.Rymdhamster
10.Troberg

Vad tråden handlar om 1d10
1.Är D&D ett brädspel?
2.Vad är definitionen på trad?
3. Fantasy!´s omslagsbild
4.Ett datorproblem
5.Barnprogram
6.Ett skumt OSG spel ingen hört talas om
7.Veckans filmtråd
8.Japanska skolflickor som dansar till hårdrock
9.Hur underskattad T12or är
10.Ett klagomål på designen av forumet

Vad händer i sedan 1d10
1. Massbanning av samtliga medlemmar
2. Inget svar alls i tråden
3. Anth trollar
4. Även fast man inte lyckas komma fram till vad tråden handlade om, så verkar alla överens om att ingen i tråden är lika hemsk som Hitler
5. Det spårar ut till en Apple VS Android debatt
6. Moderatorerna stänger ner tråden.
7. Någon säger att det var bättre förr och Krank blir irriterad
8.Alla på forumet blir sura på trådskaparen.
9. Tråden diskuteras flitigt tills den självdör för att folk tappar intresse
10.Alla börjar prata om hur det skulle vara att ha sex med en Gnome
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
12,599
Location
Ludvika
Den där var så bra att jag tänker bidra med en egen slumptabell:

Vilken färg har Rymdhamsters tröja?
1. Svart
2. Svart.
3. Svart
4. Grå
5. Grå
6. Orange
7. Svart och grå-randig
8. Grå och lila-randig
9. Blå med gråa ärmar
10- Grå med blåa ärmar
 

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Joined
28 Dec 2002
Messages
36,180
Location
Rissne
Rekursiv slumptabell:

1t4:
1-3: slå en gång till på tabellen.
4: slå två gånger till på tabellen.
 
Top