.113
Swashbuckler
Recca;n144904 said:Jag villa ha mina 6000 inlägg bevarade. Går det att ordna? ^^
Om hela forumet går in och kör en copy paste tävling kan vi väl samla allt i samma post också
Recca;n144904 said:Jag villa ha mina 6000 inlägg bevarade. Går det att ordna? ^^
Jag kan flytta alla dina posts in i min moj, om det var frågan?Recca;n144904 said:Jag vill ha mina 6000 inlägg bevarade. Går det att ordna? ^^
Inlägget bla bla blaSvaret på första svaret bla blaFörsta svaret bla blaStartinlägget bla bla bla
Som tur är slås de snart ihop, så behöver du inte längre välja.Magnamund;n145904 said:Trevligt. Det gamla forumet innehåller tonvis med verkligt intressanta, rollspelsbetonade trådar. Många träffsäkra inlägg av Rising bland annat. Jag tror bestämt jag föredrar innehålet i det gamla forumet framför det nuvarande.
Det är möjligt jag inte förstår hur du menar, men skulle det inte leda till en massa redundans? Alltså att samma text kopieras igen och igen, och enbart några av de sista inläggen är relevanta? (Ett inlägg som någon svarat på skulle behövas ta bort för att inte tråden ska bloata upp.)Troberg;n146306 said:Skulle det gå att få till importen så att varje inlägg hade ovanliggande inlägg i tråden citerat för bättre läsbarhet i platt form?
Exempel:
Inlägget bla bla bla
Jo, men samtidigt förstår jag vad Troberg har i åtanke. På gamla forumet, där trådat var ett allternativ så var det många diskussioner där just den trådade funktionen var det enda som höll isär olika deldiskutioner i samma huvudtråd.CapnZapp;n146945 said:Det är möjligt jag inte förstår hur du menar, men skulle det inte leda till en massa redundans?
Ja, så är diskussioner på Tumblr om man vill se exempel. Alla inlägg är ett nytt blogginlägg från den som postar svaret, med all tidigare diskussion citerad ovanför. Helt oläsligt.Rymdhamster;n147203 said:Men många av de trådarna var väldigt långa, så att inkludera _alla_ föregående inlägg kommer göra det lika hopplöst att läsa det.