Nekromanti Jag har en hemsida

Zadrith

Hero
Trevligt med en sida som inte enbart innehåller precis samma äventyr som jag redan hittat på tio andra sidor. Det verkar dessutom vara väldigt många som tycker att regeldetaljer är viktigare än spelvärlden.
För övrigt vill jag passa på att återgälda denna inbjudan genom att bjuda in dig till min sida http://hem.passagen.se/zadrith/

walium

Ganska töntig, faktiskt
Tack så mycket! Ska så snart som möjligt lägga upp en länk till din hemsida.
Tänker du skriva mer om Fala eller?

Zadrith

Hero
I nästa uppdatering (som troligtvis kommer i helgen) kommer det både en ny version av kartan samt lite info om värdshuset Fortet m.m. Dessutom kommer det naturligtvis en länk till din sida.

Dodger

Veteran
Snygg och bra sida, men det blir lite jobbigt att läsa så långa stycken med så liten text. Så ett tips är att ha lite större text och dela upp texterna i stycken, så blir det mycket trevligare att läsa.

skildran

Veteran
Rampor

Jag tecknade en karta för hand över rampor som du kan få använda om du vill. Har ingen aning om hur väl den överensstämmer med informationen på din sida och inte heller med Mundana.

För övrigt lägger jag upp en länk till din sida från min och det vore trevligt ifall du gjorde detsamma. ;)

OBS! Hör av dig om du vill använda kartan.

Vänliga hälsningar