Tråden låses.
Hej
Du är ny här på forumet så jag tänker motivera noggrant varför jag låser din tråd.
För det första så gäller det titeln till tråden. Att skriva i bara stora bokstäver är lite granna som att skrika någon i ansiktet, så gör inte det (om du faktiskt inte menar att du
vill skrika någon i ansiktet
).
För det andra så är titelns utformning i sig ganska otrevlig. Genom att lägga till ordet "SVARA!" så låter titeln mest som en order. Jag (och säkerligen de andra användarna) kommer inte hit till forumet för att få order skrikna i våra ansikten. Ville vi det skulle vi söka in till närmsta jägarutbildning istället.
För det tredje.... ok. Jag har ingen punkt tre inser jag
Så i framtiden så hoppas jag att du tänker på allmän netikett när du skriver dina inlägg. Det kan också vara en bra idé att läsa igenom
reglerna och ögna igenom
FAQ:n.
Krille svarar alldeles utmärkt. Självklart får du göra egna raser till Eon det är ingen som hindrar dig och det är inte olagligt. Du får till och med publicera de här raserna på internet, det är fortfarande lagligt. Det enda du inte får gör är att skriva av delar från Neogamesböcker och publicera på internet, för då kan de bli sura.
Naturligtvis så är det upp till din spelledare att godkänna eventuella nya raser som ni ska spela med.
Allt det bästa
/Naug, modererar