Leon
Leo carcion
Legion heter jag, för vi är många.(Mark 5:9)God45;n277712 said:Do I contradict myself? Very well, then I contradict myself, I am large, I contain multitudes.
Legion heter jag, för vi är många.(Mark 5:9)God45;n277712 said:Do I contradict myself? Very well, then I contradict myself, I am large, I contain multitudes.
Bara 45 av ossPeter;n277717 said:Legion heter jag, för vi är många.(Mark 5:9)
Vore onekligen kul att få skriva det. Men Riot verkar ha sina planer lagda på plats för DOD16.Peter;n277690 said:Det känns som på god väg att återskapa en kontrafaktuell klassiker - lite som Jodorwski's Dune
Jomenvisst.Dimfrost;n277649 said:Vad synd. DoD hade mått bra av fler astralfarkoster.
Oh my sweet summer childGod45;n277732 said:Eftersom vi blir rälsade genom en portal till helvetet (eller ett helvete) i slutet kommer vi vara på en helt ny plats nästa gång. Då kanske det blir lite bättre till?
Det är en ganska oroväckande kommentar... ;pFjodor Pollett;n277735 said:Oh my sweet summer child
Hallå, jag försöker sälja ett ex av det här äventyret i en annan tråd på forumet.God45;n277742 said:Äventyr: Demonprinsen (Härskarserien del 3)
Av: Michael Petersén
År: 1990
1 av 5. Ingen del av härskarserien är värd att spelas, håll dig långt borta!
Jag kan intyga att Skarpskytten har ett ovanligt feltryckt ex där alla de dåliga sakerna blivit bra genom feltryck! Det är lätt en 6:a så köp det!Skarpskytten;n277777 said:Hallå, jag försöker sälja ett ex av det här äventyret i en annan tråd på forumet.
Höj betyget till en 4:a så får du halva min vinst!
Allvarligt, vem hade kunnat tro att det var så uselt.
Det är kul att läsa de här recensionerna av äventyr som jag inte spelat, men nu längtar jag efter Nidland. Där spränger vi kanske betygsskalan. Rasistiskt, sexistiskt och rälsat - vinnande kombo?
Cut up-teknik direkt från tryckpressen! Imponerande.God45;n277784 said:Jag kan intyga att Skarpskytten har ett ovanligt feltryckt ex där alla de dåliga sakerna blivit bra genom feltryck! Det är lätt en 6:a så köp det!
Jag har ju inte tillgång Sinkadus vilket stoppar den grejen Men får jag tag på nummer så absolut!Henke;n277865 said:Blir det Sinkadus-äventyr också? (Vita duvan, Nedbrunna Fatburen, Den stulna Elefanten, Kurgal Svylses förbannelse osv)
Hur stora krav har du? Är du beredd att läsa kortare äventyr som bara är fotade med mobilkameraGod45;n277866 said:Jag har ju inte tillgång Sinkadus vilket stoppar den grejen Men får jag tag på nummer så absolut!
Kan jag läsa dem utan att skada ögonen kan jag recensera demSkarpskytten;n277873 said:Hur stora krav har du? Är du beredd att läsa kortare äventyr som bara är fotade med mobilkamera
PM mig när du börjar få tomt i tunnan. Jag äger Sinkadus 3 till 33. (Om jag är bitter över att jag nöjde mig med att Svenna hade nr 2 och inte sprang och köpte den själv? Väldigt!)God45;n277877 said:Kan jag läsa dem utan att skada ögonen kan jag recensera dem
Men jag har flera tryckta äventyr kvar så det är ingen brådska.
TackSkarpskytten;n277879 said:PM mig när du börjar få tomt i tunnan. Jag äger Sinkadus 3 till 33. (Om jag är bitter över att jag nöjde mig med att Svenna hade nr 2 och inte sprang och köpte den själv? Väldigt!)