Rickard
Urverk speldesign
Jag behöver tips och råd och annorlunda inblickar till hur man spelar äventyren. Ge gärna läsvärda länkar. Själv har jag tittat igenom svavelvinter.nu men det forumet är för stort för att jag ska orka läsa igenom allting. Jag har testat att googla (sökord: svavelvinter) men utan vettigt resultat. Det fanns en mailinglista (tror Baldyr höll i den), men fanns det något vettigt att läsa där? Jag känner även till att någon har skrivit en krönika, men den är på 300 eller 400 sidor och det känns mer möda än inspiration att läsa igenom den.
Så, några frågor:
1. Delge mig hur du struktuerade upp Svavelvinter.
2. Det vore tacksamt att få några andra infallsvinklar i hur man spelar Svavelvinter.
3. Ge mig gärna länkar till läsvärda saker, typ inom de områden som jag nämnde ovan.
4. Finns det något som jag borde fokusera extra mycket på?
/Han som kan säga att han bara har två spelare, så om det är någon i Norrköping som vill hoppa in så säg bara till
Så, några frågor:
1. Delge mig hur du struktuerade upp Svavelvinter.
2. Det vore tacksamt att få några andra infallsvinklar i hur man spelar Svavelvinter.
3. Ge mig gärna länkar till läsvärda saker, typ inom de områden som jag nämnde ovan.
4. Finns det något som jag borde fokusera extra mycket på?
/Han som kan säga att han bara har två spelare, så om det är någon i Norrköping som vill hoppa in så säg bara till