Nekromanti Jag ska till Stockholm 10-12 maj.

Sodivra

Champion
Jag ska till Stockholm 10-12 maj, Stockholmsmässan i Älvsjö närmare bestämt. Spelleder för en soffa att sova på! Någon intresserad? :gremsmile:

G

Guest

Guest
Jag bor ett stenkast från Älvsjö och har en soffa (eller rättare sagt en madrass).
Med andra ord finns det husrum. Och jag kan nog skrapa fram spelare också :gremsmile:

gizmo

temporary sunshine
Jag har också plats för dig om så behövs.

Sedan låter det väl starkt som extra insatt forumsöl, eller vad säger Stockholmsgänget? Fast extra insatt har nästan blivit norm här.

G

Guest

Guest
gizmo said:
Jag har också plats för dig om så behövs.

Sedan låter det väl starkt som extra insatt forumsöl, eller vad säger Stockholmsgänget? Fast extra insatt har nästan blivit norm här.
Klart det blir Forumsöl :gremlaugh:

Vicotnik

Den onde
Staff member
Gizmo said:
Sedan låter det väl starkt som extra insatt forumsöl, eller vad säger Stockholmsgänget?
Är det en fråga? Klart det är en extra insatt forumsöl.

Sodivra

Champion
Fett, vi blir en possé! Jag har anmält mig till mässans fest på fredag kväll, så det ska jag nog avanmäla mig på nu.

Jag är ledig torsdag och fredag klockan fem och framåt ungefär. Jag tänkte åka på lördag kväll, men det kan jag flytta till natten eller söndag om ni vill hitta på något kul.

gizmo, kul att du också kan erbjuda sovplats! Behöver jag välja mellan dig och stövelkatten? :gremwink:

gizmo

temporary sunshine
Arvidos MC said:
Behöver jag välja mellan dig och stövelkatten? :gremwink:
:gremsmile: - ja, det kan nog vara så att vi blir alla tre på samma plats. Du behöver egentligen bara välja vilken lägenhet du finner mest lämpligt. Katten bor närmare mässan. Jag bor centralt i stan och har mer plats (och möjligtvis bättre frukost..), vilket kan vara bra om vi siktar på spelaktivitet. Torsdagar brukar det bli sent på jobbet för mig, det kan också vara en ide att ni flytter till mig mot helgen. Det går allt att bestämma spontant.
Men det vore i alla fall jättekul om du stannade lite längre. Det blir KittyCon II.
Ah, btw, jag har katter, i fall allergi är en issue.

/G

gizmo

temporary sunshine
Sapient said:
Stövelkatten said:
Klart det blir Forumsöl :gremlaugh:
Strålande!
Beroende på hur många som tänker komma borde vi - dvs borde anth ("anth!") - kanske göra en extra insatt bokning av biblioteksrummet innan det är bortbokat.
Man vill ju fjädra sig lite för - hur var det - 'utomsockan' med hur fint vi har det.

G

Guest

Guest
gizmo said:
Arvidos MC said:
Behöver jag välja mellan dig och stövelkatten? :gremwink:
:gremsmile: - ja, det kan nog vara så att vi blir alla tre på samma plats. Du behöver egentligen bara välja vilken lägenhet du finner mest lämpligt. Katten bor närmare mässan. Jag bor centralt i stan och har mer plats (och möjligtvis bättre frukost..), vilket kan vara bra om vi siktar på spelaktivitet. Torsdagar brukar det bli sent på jobbet för mig, det kan också vara en ide att ni flytter till mig mot helgen. Det går allt att bestämma spontant.
Men det vore i alla fall jättekul om du stannade lite längre. Det blir KittyCon II.
Ah, btw, jag har katter, i fall allergi är en issue.

/G
Håller med i allt gizmo säger och kan bekräfta att gizmo i regel har bättre frukost. :gremtongue:

"KittyCon II - now with real cats!"

Sodivra

Champion
Spider Jerusalem said:
Det här blir ju skit roligt.
En forumit jag inte har träffat än.
Ja! Kickass!

Jag kommer upp på torsdag förmiddag, och kan komma direkt till dig och lasta av om du är hemma Bootsy, eller på eftermiddagen.

När ska vi öla (fredag?) och när ska vi spela (lördag?), tänker ni? Ska jag pusha hemresan till söndag?

G

Guest

Guest
Jag jobbar nog fram till tre någon gång på torsdag. Och fredagen är ju av gammal hävd ölardagen. Sen om du kan skjuta på hemresan så har vi lite magiskt en speldag också. Marielouise! Eeeeh.. marvelous ska det stå. :gremsmile:

J_L_Seagull

Veteran
Är det fredagen vi talar om alltså? Jag har inte varit så aktiv på det här rackarns forumet (Villa, Volvo, Valpar tar tid) men jag kanske kan pallra mig dit. Var när hur?

G

Guest

Guest
J_L_Seagull said:
Är det fredagen vi talar om alltså? Jag har inte varit så aktiv på det här rackarns forumet (Villa, Volvo, Valpar tar tid) men jag kanske kan pallra mig dit. Var när hur?
Det är biblioteket på Bishops Arms Folkungagatan (nr 105) som avses. Starttiden är lite flytande, folk dyker upp allt eftersom, men oftast är någon där ifrån fem i alla fall och oftast brukar vi bli kvar till strax innan stängning.

Be there. :gremsmile: