Klart det blir Forumsölgizmo said:Jag har också plats för dig om så behövs.
Sedan låter det väl starkt som extra insatt forumsöl, eller vad säger Stockholmsgänget? Fast extra insatt har nästan blivit norm här.
Strålande!Stövelkatten said:Klart det blir Forumsölgizmo said:Sedan låter det väl starkt som extra insatt forumsöl, eller vad säger Stockholmsgänget? Fast extra insatt har nästan blivit norm här.
Öl och rollspel, jag är på.Sapient said:Strålande!Stövelkatten said:Klart det blir Forumsölgizmo said:Sedan låter det väl starkt som extra insatt forumsöl, eller vad säger Stockholmsgänget? Fast extra insatt har nästan blivit norm här.
Är det en fråga? Klart det är en extra insatt forumsöl.Gizmo said:Sedan låter det väl starkt som extra insatt forumsöl, eller vad säger Stockholmsgänget?
Indeed!Arvidos MC said:Ja! Det här låter ju kanon!
- ja, det kan nog vara så att vi blir alla tre på samma plats. Du behöver egentligen bara välja vilken lägenhet du finner mest lämpligt. Katten bor närmare mässan. Jag bor centralt i stan och har mer plats (och möjligtvis bättre frukost..), vilket kan vara bra om vi siktar på spelaktivitet. Torsdagar brukar det bli sent på jobbet för mig, det kan också vara en ide att ni flytter till mig mot helgen. Det går allt att bestämma spontant.Arvidos MC said:Behöver jag välja mellan dig och stövelkatten?
Beroende på hur många som tänker komma borde vi - dvs borde anth ("anth!") - kanske göra en extra insatt bokning av biblioteksrummet innan det är bortbokat.Sapient said:Strålande!Stövelkatten said:Klart det blir Forumsöl
Håller med i allt gizmo säger och kan bekräfta att gizmo i regel har bättre frukost.gizmo said:- ja, det kan nog vara så att vi blir alla tre på samma plats. Du behöver egentligen bara välja vilken lägenhet du finner mest lämpligt. Katten bor närmare mässan. Jag bor centralt i stan och har mer plats (och möjligtvis bättre frukost..), vilket kan vara bra om vi siktar på spelaktivitet. Torsdagar brukar det bli sent på jobbet för mig, det kan också vara en ide att ni flytter till mig mot helgen. Det går allt att bestämma spontant.Arvidos MC said:Behöver jag välja mellan dig och stövelkatten?
Men det vore i alla fall jättekul om du stannade lite längre. Det blir KittyCon II.
Ah, btw, jag har katter, i fall allergi är en issue.
/G
Ja! Kickass!Spider Jerusalem said:Det här blir ju skit roligt.
En forumit jag inte har träffat än.
Det är biblioteket på Bishops Arms Folkungagatan (nr 105) som avses. Starttiden är lite flytande, folk dyker upp allt eftersom, men oftast är någon där ifrån fem i alla fall och oftast brukar vi bli kvar till strax innan stängning.J_L_Seagull said:Är det fredagen vi talar om alltså? Jag har inte varit så aktiv på det här rackarns forumet (Villa, Volvo, Valpar tar tid) men jag kanske kan pallra mig dit. Var när hur?