Nekromanti Jag skulle också vilja se en grej [ANT]

Jaggernaut

Hero
Då man kollar på någon annans profil så skulle jag vilja se senast gången denne var inloggad och senaste inlägg som denne har postat.

Foggmock

Myrmidon
Det sista är ganska lätt. Tryck på "visa användarens alla inlägg". De sorteras i en fin tabell, i nyighetsordning som grundinställning.

Jaggernaut

Hero
på "visa användarens alla inlägg". De sorteras i en fin tabell, i nyighetsordning som grundinställning.

Det gäller att vara uppmärksam, vilket jag tydligen inte varit :gremblush:

Ackerfors

Alas, your rapids!
"Då man kollar på någon annans profil så skulle jag vilja se senast gången denne var inloggad"

Just nu har vi ingen som har tid att koda på webbplatsen vilket gör att det inte kommer ske förrän vi har någon som har möjlighet att göra det, men det är uppskrivet på önskelistan och kanske uppfylls i framtiden, om ni är snälla barn. :gremsmile:

seinet

Swashbuckler
men det är uppskrivet på önskelistan och kanske uppfylls i framtiden, om ni är snälla barn.
På tal om det, skulle det inte gå att fixa så att ett par punkter på önskelistan delas ut som julklappar i detta årets julkalender (och i kommande)?

/Seinet Wintermute - Har nytt grafikkort installerat sedan det gamla blev helt kaiko