Storuggla said:Ni kan ta bort det rosa genom att klicka på "Mina saker" och sedan "Ändra inställningar". Där kan man välja bort det rosa.
Storuggla, fast då blir det ljusgrått
Tack och lov för detStoruggla said:Ni kan ta bort det rosa genom att klicka på "Mina saker" och sedan "Ändra inställningar". Där kan man välja bort det rosa.
Storuggla, fast då blir det ljusgrått
Medhåll. I övrigt finner jag utseendet helt okej.Magnus Edlund said:Huvudforumlistan skulle behöva någon form av struktur. Just nu bara massa text som svävar runt på en vit bakgrund.
Jo, jag gissade att det var där de var tänkta att vara. Men jag ser dem inte...Dante said:I forumlistan och mellan inläggen i platt visning.
Förlåt att jag inte tog hänsyn till att du har felkalibrerad kontrast på din skärm.krank said:Jo, jag gissade att det var där de var tänkta att vara. Men jag ser dem inte...Dante said:I forumlistan och mellan inläggen i platt visning.
Ett observant påpekandekrank said:Jo, jag gissade att det var där de var tänkta att vara. Men jag ser dem inte...Dante said:I forumlistan och mellan inläggen i platt visning.
Hear hear!Hans E Magnusson said:Så här snyggt har aldrig forumet varit