Nekromanti Jag vet att det egentligen är mot reglerna, men...

Troberg

Sinister eater
...det är inte jag som säljer, det är en raritet (bara 2000 ex gjordes och de flesta är idag borta) och det är on topic. Dessutom har några uttryckt att de vill ha den.

Kolla här, den bästa D&D-version som gjorts. Speciellt billigt nu när dollarn sjunker som en tungfotad maffiamotståndare.

Missa inte chansen, det skulle vara tråkigt om en sådan raritet hamnade utanför Sverige!

anth

Vetefan
Från 1987...går den att uppgradera till DnD3E?

(Vissa inlägg får mig att undra: vad gör troberg, på dagarna? :gremsmile:)

Troberg

Sinister eater
Från 1987...går den att uppgradera till DnD3E?
Jag tror säkert att du kan stoppa in Players Handbook 3.5 i lådan, men jag tror inte att spelet blir annorlunda...

Ett sådant flipper kanske man inte i första hand har för att spela, det hände så mycket i början av 90-talet på flipperfronten. Vissa purister föredrar de äldre, men jag gillar första halvan av 90-talet bättre.

Det är dock ett Bally-spel, så det borde inte vara några större problem att underhålla det.

Vissa inlägg får mig att undra: vad gör troberg, på dagarna?
Programmerar.

Ackerfors

Alas, your rapids!
*morrar lite*

"...det är inte jag som säljer, det är en raritet (bara 2000 ex gjordes och de flesta är idag borta) och det är on topic. Dessutom har några uttryckt att de vill ha den."

Låt gå för den här gången då, även om jag inte kan förstå varför någon vill ha den versionen när man har Space Cadet i Windows. *har tråkigt på jullovet* (Jag kanske inte borde börja OTandet, men ni kan ju vara duktiga att låta bli att haka på min del av det. Annars kanske jag måste plocka fram stora hänglåset, och det vill vi ju inte.)