Nekromanti Jag vill bli av med en TV

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Jag har en TV jag vill bli av med. En Sony Bravia 32L4000. Den är i bra skick, tjänade mig väl. Bytte till en större.

Den står i Nynäshamn. Hur rekommenderar ni att jag gör för att bli av med den? Känns ju synd att slänga... På ebay hittar jag begagnade apparater av samma modell för 350 dollar, alltså typ 2200. Jag skulle kunna tänka mig att slumpa bort den för en tusenlapp, säg. Verkar det rimligt?

Känner nån någon som vill ha en TV?

Arfert

Facit
Köper den gärna... men du har ingen bil vad jag vet, och jag kör inte sen stroken... Så det faller på det, antar jag. Orkar inte släpa den till Bredäng.

krank

Arfert said:
Köper den gärna... men du har ingen bil vad jag vet, och jag kör inte sen stroken... Så det faller på det, antar jag. Orkar inte släpa den till Bredäng.
Ja, det är det där släpandet som blir problemet.

Just nu ser det ut som att jag lägger ut den på Blocket för lite mer än vad jag tar här. Säkert finns det nån dåre där som kan tänka sig hämta med bil eller nåt.

krank

ro83rt said:
Finns den kvar?
Den finns kvar; hade tänkt lägga ut den på blocket under dagen för kanske typ 1500 eller nåt. Om ingen erbjuder sig att köpa den för liknande pris och komma och hämta den, då.