Nekromanti Jag vill ha en STOR karta!

PalMer

Warrior
Nu har det kommit ut en rad produkter med mer detaljerade kartor över olika landområden. Skulle inte Neogames kunna sätta samman alla dessa till en stor papperskarta med motsvarande upplösning som Consaber-/Ashariska halvönkartan.
Det skulle vara nimnt att kunna veckla ut en 2 x 1 meters karta över bordet! :gremlaugh:

Små kartor finns nu över Alarinn, Consaber, Thalamur, Cirefaliska furstendömena, Asharien (med Sunari), Raunslätterna (iaf alla platser, även om jag får gissa mig till var de exakt är belägna), Jargien (kartan är väl klar iaf), Takalorr och säkert något mer jag glömt.

Jag kunde lätt betala någon hundring för att få alla dessa på en STOR karta!

Vad tycker ni andra - och vad säger Neogames?

Poseur

Swashbuckler
Skulle vart trevligt, men då ska dom trycka upp den på någon rubosut mjukplast som kan rullas ihop.

Men jag tror inte intresset finns riktigt och resuserna att lägga på en ganska "önödig" ocg nischad produkt.

/Poseur som ändå inte skulle ha nytta utav den

Laowai

Hero
skulle lätt köpa den och sätta på väggen. speciellt om den var tryckt så att den ser "weathered" ut. Som en gammal, väl använd karta borde.

The Ghost

Veteran
Går det inte att använda alla småkartorna och scanna in dom i hög upplösning och pussla ihop det i PS exempelvis?
Eller blir det för pilligt/saknas det bitar av landytor som går ihop och bildar kontinenter om man försöker sig på att pussla?

Telephalsion

Swordsman
Med ovan metod, ta cirkumglobalkartan och scanna in den, sen scanna alla modulkartor, pussla ihop i önskvärd skala, sen gör du terra-incognita here be dragons på bitarna som saknas.