Nekromanti Jag vill inte låta tjatig, men...

Ofeig

Warrior
...alla som har lovat att hjälpa till med Ank-sidan, HÖR AV ER! Ni svarar inte på mail, privata meddelanden eller ICQ. Det kommer inte bli någon sida om ni inte masar upp er och sätter igång att skriva!

Hrrm!

Nå, nu är det så att vi behöver ett bra namn på sidan, gärna levererat tillsammans med en frän banner. Någon som känner sig kallad?

Om det är några frågor så hör av Dig till mig (Ofeig) eller den andre killen (Kalcidis).

Hac in horasine moracorde pulsum tangite; quod per sortemsternit fortem,mecum omnes plangite!

Eksem

Champion
Jag gör gärna fräsiga banners. Jag är en arbetslös grafisk formgivare. Ge mig ett tjockt namn så är jag igång.

Vad exakt är Ank-sidan?
Eftersom ja inte varit me på forumet mer än nån dag e jag väl rätt så dåligt informerad.

"I may be small but I can still kick your ass!"

Ofeig

Warrior
Ett litet (som kommer bli stort?) projekt som jag å några andra håller på med... det ska bli den främsta anksidan på nätet med massor av information... hoppas vi...

Hac in horasine moracorde pulsum tangite; quod per sortemsternit fortem,mecum omnes plangite!

Ofeig

Warrior
Right on! Jag skickar ett namn när vi har ett!