Nekromanti Jag vill slakta mina medforumiter! [ANT]

Johan K

Gammal & dryg
Självklart !! (ANT)

Klart att man ställer upp på det !!
Dock så är ju frågan om vem som slaktar vem..... :gremgrin: :gremwink:

Jaggernaut

Hero
Re: Självklart !! (ANT)

Ha! Nu fick du igen din buse. Man slaktar inte mig ostraffat :gremelak:

Hunk

Hero
Tog dig på orden...

...och slaktade dig :gremgrin:!

Nu är det väl bara att vänta på Vitulvs vidriga vrede :gremfrown:!

Jaggernaut

Hero
Nedrans spel! Det är ju livsfarligt att slåss med andra och varför får spelet knäpp ibland och återupplivar alla monster på studs så att man kan dräpa dem nästan hur många gånger som helst, det är ju ändå det som gör att man ökar i rang (mycket alltså). Se bara på den där (no offense men det är inte så lätt vara mer precis än så) EsatathSuturbari som ökade från drygt 100.000 i rang till ungefär 4.300.000 i rang (se topplistan till höger, fjärde placering uppifrån) på en kväll, det går inte att öka så mycket på en kväll genom att bara slakta alla monster en gång för att sedan slakta andra krigare. Vänta bara jag ämnar besegra er alla :gremtongue:

Jaggernaut har vettigare saker att göra. T.ex att öka procenten i kungen (kortspelet alltså).

Isletbranch

Veteran
"...som ökade från drygt 100.000 i rang till ungefär 4.300.000..."

Det är inte så svårt, jag gjorde samma sak igår. Allt som behövs är att någon annan spelar samtidigt som en själv. Har man slaktat ett monster kan man inte döda det igen förräns någon annan har slaktat det. Så om två pers slaktar aktivt så dyker Cthulhu och Mecha-Streisand upp hela tiden och man får lätt ca 200000rank i minuten!

Titta bara på Tyr och Dante, Jag misstänker att dom ingick en pakt och slaktade Cthulhu omvartannat i en timme eller så.

Jaggernaut

Hero
På så sätt [ANT]

är inte så svårt, jag gjorde samma sak igår. Allt som behövs är att någon annan spelar samtidigt som en själv. Har man slaktat ett monster kan man inte döda det igen förräns någon annan har slaktat det.

Jasså är det så det går till :gremtongue:

Tyr

Hero
Titta bara på Tyr och Dante, Jag misstänker att dom ingick en pakt och slaktade Cthulhu omvartannat i en timme eller så.
Själv har jag inte använt en sådan neslig taktik. Jag har helt enkelt monsterslaktat från start, och varit den på forumet som har haft minst liv. Men slaktandet börjar bli tröttsamt faktiskt. Vad säger du Dante? Ska vi ta en episk slutstrid när du kommer ifatt? Så får vi se vem som är forumets främsta monsterslaktare. :gremcool:

/Vinna eller försvinna. Vad som än händer kommer Tyr lägga svärdet på hyllan efter en eventuell duell.

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Wohoo! …

»Vad säger du Dante? Ska vi ta en episk slutstrid när du kommer ifatt? Så får vi se vem som är forumets främsta monsterslaktare.«

Vi får väl anse att saken är utagerad.

Och nu lägger även jag svärdet på hyllan. Min målsättning var att komma förbi dig. Nu finns inte längre någon anledning för mig att fortsätta slakta.

»I've been in the monsterslakt business for so long that I don’t know what to do now that it’s over.«