Nekromanti Japan i nöd - handla rollspel och hjälp till

solvebring

Superhero
Är det bara jag som fattat fel eller vad?!

Innehåller den här donationen inga rollspel?!

... Handlade idag men det finns inga nedladdningsbara filer...?

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Det står ju "Please help with a $5 donation." Det står inget om att det säljs några spel. Dra slutsatsen. :gremwink:

solvebring

Superhero
Okej. Fan vad godhjärtad jag är då... :gremwink: Skänker pengar utan att få den minsta PDF:en...

Tog för givet att man skulle få en och annan PDF eftersom den förra Red Cross donationen innehöll det. Tog det för givet eftersom det är så DriveThru brukar göra.

Nåväl... Gjort är gjort och en och annan japan kanske blir glad.

Synd bara att andra donationer till Japan innehåller just spelprodukter, och jag köpte den utan. x|

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Du får helt enkelt sträcka på ryggen och känna dig moraliskt överlägsen! :gremsmile:

wilper

Gubevars en rätt produktiv människa.
http://www.nobleknight.com/blog.asp#b165

NobleKnight kör ett annat erbjudande. Handla av dem nu så skickar de 10% av vad du betalar (inkl frakt) raka vägen till Röda Korset. För att man skall få tummen ur och storhandla så ger erbjudandet %5 rabatt dessutom (om jag fattat allt rätt, det var lite kryptiskt formulerat).

För de som inte har hört om NobleKnight förr så handlar de med begagnade spel, förmodligen inte det billigaste stället, men de har förvånande mycket i lager. Vill man bara ha sakerna raskt och vill slippa att jaga på Ebay/Tradera är de ett gott alternativ. Juste service har de också haft de gånger jag har varit i kontakt med dem över något mer än beställningsgränssnittet.

Hemsidan är APTRIST, inget för den som vill bläddra runt och råka snubbla över något coolt, men vet man vad man vill ha är de bra.

solvebring

Superhero
Robert Jonsson said:
Du får helt enkelt sträcka på ryggen och känna dig moraliskt överlägsen! :gremsmile:
Hahaha! Ja, jag får göra det.

Nu tänker jag iaf inte bry mig och göra ett till köp bara för att få rollspel. Dels för att jag är sur över att jag är så ouppmärksam och dels för att PDF:erna änd inte brukar vara något att hänga i julgranen. ... Får bli någon annan gång.

solvebring

Superhero
Deras bredd låter lovande. Ska spara deras url så att jag kan ta ett titt i framtiden när ekonomin är bättre ställd. =)

Tror förresten du nämnt NK-erbjudandet förut så de lär vara värda att minnas.

... Nu ska jag dock se till att få tummen ur och tjacka Itras här näst. Det är prio ett på fysiska rollspel känner jag.