Nekromanti Jargien

AEGIS PRIME

Swordsman
Hur går det egentiligen med modulen om det Jargiska kejsardömet? Har hört att Anders Blixt håller på med den eller har jag blivit felunderrättad.

I övrigt var Atlas modulen underbar, fortsätt så Neogames (dock så skulle väl lite mer support till NeoTech inte skada)

Helmgast
Hur går det egentiligen med modulen om det Jargiska kejsardömet? Har hört att Anders Blixt håller på med den eller har jag blivit felunderrättad.

I övrigt var Atlas modulen underbar, fortsätt så Neogames (dock så skulle väl lite mer support till NeoTech inte skada)

Det som står på releaseplanen är det vi vill att ni skall veta (det vi vet minus det som är hemligt). Drakar, Cirefalier och Barbarer & människofolk har högre prioritet än Jargiska kejsardömet (iaf just nu). Kul att du gillar Atlas, förtsätt så, Aegis prime... Neotech hardware kommer snart, och det arbetas även på Neotech America.

Pendragon

Swashbuckler
Har hört att Anders Blixt håller på med den eller har jag blivit felunderrättad.
Va? Sen när började Anders Blixt hänge sig åt Eon?
Det skulle vara en intressant vändning men jag tror inte det är sant. Jag vill minnas att det var Petter Nallo som hade tagit på sig det, ellerså var det Thalamur han höll på med.

Lämpligast vore nog om man gick tillbaks till upphovsmannen, som i det här fallet var Ola Nilsson om jag inte minns helt fel.

/Joel