Nekromanti Jazzande Djur I Uppsala-Stockholm

Storuggla

Champion
Om två veckor (ungefär sisådär) slår Feliath ner sina bopålar i Uppsala. Inte långt därifrån, i Stockholm, bor undertecknad. Vad har vi genemsamt tro, förutom våra vackra vader och fräcka ögonbryn tro? Jo, vi vill båda dra igång en grupp Fabeljazzare. Så därav detta inlägg, finns det måntro några intressanter i krokarna som kan tänka sig att greppa tärningarna och ge sig up på Metropolis gator med trumpeten i högsta hugg och hatten våghalsigt på sniskan?

Storuggla, Uttern Marlowe väntar på er

Helgonet

Veteran
Hmm, tja varför inte

Vore helt klart fräckt att prova, sedan beror de ju lite på hur ofta och så ni tänkt köra.
Men skulle det passa så är det Rock'nRoll!

kalcidis

Hero
JAG JAG JAG JAG! eeeehhrrmmm..

Ja, jag är gärna med och spelar en cool jazzkatt. Har redan flyttat upp till stockholm men är i kalmar för tillfället. Kommer upp igen om en vecka. Sedan är jag redo att packa ner min jazztobak och trombonen.

Bunny

Crazy like a fool
Du kan räkna med mig. Har varit väldigt sugen att spela Fabeljazz ett tag nu, så det här kom som ett brev på posten.

Anmäler mig intresserad.

Mask_UBBT

Hero
Tja, lite mygjazzare är jag ju, men om ni berättar det för någon kommer Yak Teagarden och kör sitt munspel på riktigt obehagliga ställen :gremwink:

Jag är gärna med, och som jag förstod från Feliath på vrålet så skulle jag inte vara helt oönskad. Så om det inte innebär en väldig huvudvärk på ett eller annat sätt så är jag gära med och spelar något.

/Mask