Nekromanti Jenny - en nygammal rollspelare

Jubilation

Veteran
Hej!

Tänkte bara presentera mig. Jenny heter jag, har spelat rollspel i ca 25 år. Har dock haft ganska begränsat rollspelande de senast ca 10 åren då ett par barn har kommit emellan och det så kallade "vuxenlivet" har kommit i vägen. Dock har kidsen börjat bli så stora nu, att jag äntligen har kunnat kasta mig in i det jag alltid har brunnit för tidigare: Rollspel.

Har spelat en del D&D 3.5, men min största fokus genom åren har nog varit på anything WoD. Dock är jag en strong believer av "friform" och så få regler som möjligt. Även om jag kan tycka att ett slumpmoment kan vara nyttigt för storyn ibland. Har arrangerat rollspel på SydCon, spellett massor av saker på massor av konvent. Har suttit som figurspelsansvarig på GothCon.

Hänger en del på Spelens hus, där jag lärt känna bl a Ymir. Säkerligen en hel hop andra på detta forumet, men jag vet inte vad ni kallar er här. :wink:

Är själaglad för att äntligen ha fått komma tillbaka till den fantastiska välden of make Believe. Verkligheten är lite väl tråkig ibland! :grin:

Frågor? Bring it!

Tjipp!

PS. Jag är ingen stor forumdebatör, så ni kommer nog inte se många poster från mig. Jag är nog mer av en lurker som kommenterar ibland.

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Hurra för nystarten och välkommen till forumet!

krank

Går ondskans ärenden
Välkommen!

Also: jag gillar din profilbild och ditt nick! Jubilee är en av mina favvokaraktärer.

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Oh! Jubilee... Eller jag menar, hej Jenny! Välkommen hit - och tillbaka till hobbyn! :)

Jubilation

Veteran
Tackar!

Ja, Jubilee har alltid varit en favorit. Hennes banangula rock och lättsamma natur har alltid haft en varm plats i mitt hjärta.

zonk

muterad
Välkommen! Nystart för rollspel är fan inte dumt, samma för mig, har knappt rört rollspel på 20 år..