Ja, och det var inte bara detta inlägget som har flyttat sen jag sist var inloggad här (visserligen fanns detta inlägget sist jag var inloggad på forumsystemet). Varför flyttades Gaspode över huvudtaget?
/Seinet - Som säker har sänkt sin teleräkning med hundralappar denna perioden p.g.a. serverflytten.
<font size="3">Klaga inte på Offensiv!</font>
<font size="1" color="#646464">Vi vill se RipperDoc äta sina kängor</font>
Vad jag har förstått så stod Gaspode på någons jobb. När denne någon bytte jobb var burken tvungen att flytta den med. Det verkar dock som att forumsservern inkorporerats i Galileo, men jag är inte säker. Gardener får väl svara själv om han har tid över.
Gaspode flyttades på grund av att ägaren har bytt jobb och ställer honom på sitt nya jobb. Nu fick han skicka med alla sina prylar gratis med en som var på väg åt det hållet vilket gjore att servern togs ner väldigt oväntat. Egentligen hade jag tänkt att det skulle bli lite förvarning och att jag kanske hade kunnat flytta forumet innan. Nu körs både forum och resten av www.rollspel.nu på samma server, nämligen min egna - Galilei. Den är snabbare så förhoppningsvis fungerar det lite smidigare också.
"Som säker har sänkt sin teleräkning med hundralappar denna perioden p.g.a. serverflytten."</I>
Vad menar du med nyheter? Rollspelsnyheter kommer vi alltid att lägga upp. Nya funktioner och annat på sidorna kommer det också dyka upp, några bör kunna ske redan nu i helgen och sedan jobbar vi hårt inför julen också. Nya recensioner och artiklar är också på gång, förhoppningsvis kommer vi ha en DoD6-recension uppe snart och en del annat.
Ursäkta !!!
Jag är lite vimsig.... Det blev inte mycket sömn inatt.... Var och spelade lite och klockan blev väldans sen(eller tidig, gränsen är hårfin....)
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.