Nekromanti Johan K goes to Göteborg !!

Johan K

Gammal & dryg
Tänkte bege mig till Göteborg imorogn, så då tycker jag att det vore trevligt att träffa lite folk för en fika ! Vad säger ni om det ?
Vi kan väll träffas, i vanlig ordning, klockan 12:00 i Nordstan. Lättast är väll om vi träffs vi den där infogrejen som finns mitt i Nordstan. Eller ?
Tänkte åxå föröska ta mig ut till 3:e långatan & besöka Goblin Gamers, då så hittar jag inte dit. SÅ det vore trevligt med lite vägledning dit.... :gremgrin:
Om mobilnummer behövs, så lassa iväg ett pm till mig. Så löser vi det på den vägen.

/ Johan K, som ät slö som f*n ! :zeppelinare:

seinet

Swashbuckler
Jag är på i mån av tid.

Ifall ni börjar drägga på stan vid 12-tiden så kanske jag har tid att hänga på vid kanske 14-tiden ifall allt går som planerat.

/Seinet Wintermute - Ser gärna att det blir lite casual play också

Johan K

Gammal & dryg
Tack & bock hörrni !

En får tacka Arvidos, Gastono, Seinet, Zorbeltuss för en trevlig mat & fikaträff !
Ska föröska vinna i Guiljotine nästa gång !! :gremwink:

Gastono

Hero
Tack själv!

Tack själv Johan och tack alla andra deltagande., jag hade jättetrevligt!
Men det kommer bara jag och Seinet som står som kungar över Guiljotine över det spelet, nu och i fortsättningen! :gremwink:

seinet

Swashbuckler
Re: Tack själv!

Nästa gång tar jag och vinner över dig med ett avhugget huvud, bara så du vet :gremwink:

/Seinet Wintermute - Tycker dock att utbudet av fikavirke var riktigt dåligt :gremfrown:

Johan K

Gammal & dryg
Det är vad du tror...

Men det kommer bara jag och Seinet som står som kungar över Guiljotine över det spelet, nu och i fortsättningen!
Icke !
Nästa gång är jag mer taggad än vad man kan stava till ! Sådå kommer det att rulla huvuden !
Se er som att jag kastar handsken & utmanar er på Guiljotine på GothCon !! :gremtongue:

seinet

Swashbuckler
Re: Det är vad du tror...

Jag hoppas då jag får äran att hålla din familj vid liv i ett parti Gloom istället då.

/Seinet Wintermute - Har precis tittat på filmen BloodRayne, bästa scenen: När hon hade sex

Johan K

Gammal & dryg
Re: Det är vad du tror...

Jag hoppas då jag får äran att hålla din familj vid liv i ett parti Gloom istället då.
Jajamen, det ska vi säkerligen kunna ordna ! :gremgrin:

G

Guest

Guest
Re: Tack själv! [ant]

Ja tack alla... jag kommer dock förlora nästa gång också på guiljotine.