Ezping Orm
Hero
Är det bara jag som tycker att Eon-produkterna känns trista jämfört med t.ex. Jorges Bestiarium eller Vildhjarta? Om man jämför omslagen så vinner Riotminds stort, deras omslag är mystiska och stämmningsfulla. Omslagen till Eonprodukterna däremot, känns inte speciellt spännande och säger oftast ingenting om själva produkten. Om man sedan kollar på innehållet så är ofta Eon-materialet välskrivet, men det börjar bli jävligt tråkigt med samma gamla trista layout. Sedan så tycker jag även att klassen på Eonmodulerna har blivit betydligt sämre.. eller visserligen så var ju inte "Monster & Varelser" någon höjdare, och den var en av dom första Eonprodukterna. En stor skillnad mellan Eon och DoD6 är kvalitén på bilderna, DoD6 har hundra gånger bättre illustrationer!
Nej, nu ska jag inte bara klaga.. mycket av det som släppts till Eon har varit jäkligt bra (Mundana, Mystik & Magi, Dvärgar, Alver & Tiraker), men det känns som att Neogames behöver förnya sig. Eon är ju trots allt mitt favoritrollspel..
Nej, nu ska jag inte bara klaga.. mycket av det som släppts till Eon har varit jäkligt bra (Mundana, Mystik & Magi, Dvärgar, Alver & Tiraker), men det känns som att Neogames behöver förnya sig. Eon är ju trots allt mitt favoritrollspel..