Nekromanti Julklappsönskelista 2015

Mutanten

Hero
Det lackar mot jul. Jag postar min rollspelsjulklappsönskelista här så att ni vet vad ni ska köpa till mig i julklapp i år:
  • Mutant År 0 (regel- och värdlsboken + alla moduler/äventyr till spelet)
  • Western IV-paketet (Western IV, Amerika 1870 + äventyren till WIV och alla gamla äventyr till Western I, II och III)
  • The Knuckleduster Firearms Shop : a Compendium of Weapons for Western Role-Playing Games
  • The Knuckleduster Cowtown Creator; Create and Authentic Cowtown Setting for any Western Role-Playing Game
  • Smallville RPG (+ Smallville: The High School Yearbook)
  • Ett oanvänt exemplar av regelboken Operation: Fallen Reich
  • Ett oanvänt exemplar av regelboken Wastelands
  • Wastelands Sverige som bok i svart hårdpärm med aldrig tidigare publicerade stämningsfulla illustrationer av Håkan Jonsson
  • Arferts Savage Worlds-hack till Wastelands
  • Krilles pdf-kompendium med alla modifieringar av BRP som förekommer i Järn (Järn utan järnet)
  • Arferts version av skräckrollspelet som vi skrev om i en tråd här på forumet (Chock 2.0)
  • Svenil (+ alla moduler/äventyr)
  • Bortom: Lögnens slöja (för att jag gillar svenska skräckrollspel)
  • Nya Kult (för att jag gillar svenska skräckrollspel även om jag inte gillar Ä-spels Kult)
  • Chill 3rd Edition
  • West End Games Star Wars D6 i MÅ0-bokformat (hårdpärm, hög papperskvalitet och färg)
  • DVD-filmen Best of WRNU Actual Play + extramaterialet Actual Play Bloopers
  • Unknown Armies 3rd

Det var nog allt jag önskar mig av er den här julen. Vad ösnkar ni er för rollspel i julklapp 2015?

anth

Vetefan
WHAAAT?

Mest troligt är att jag kommer att önska mig saker som inte kommer att släppas förrän om flera månader.
(och eftersom de inte släppts kan jag inte lista dem, för jag vet inte när de släpps)

Mutanten

Hero
anth;n102247 said:
WHAAAT?

Mest troligt är att jag kommer att önska mig saker som inte kommer att släppas förrän om flera månader.
(och eftersom de inte släppts kan jag inte lista dem, för jag vet inte när de släpps)
Gör som jag. Använd spåkula. Halva min önskelista består av rollspelsprodukter som inte finns ännu.