Det lackar mot jul. Jag postar min rollspelsjulklappsönskelista här så att ni vet vad ni ska köpa till mig i julklapp i år:
Det var nog allt jag önskar mig av er den här julen. Vad ösnkar ni er för rollspel i julklapp 2015?
- Mutant År 0 (regel- och värdlsboken + alla moduler/äventyr till spelet)
- Western IV-paketet (Western IV, Amerika 1870 + äventyren till WIV och alla gamla äventyr till Western I, II och III)
- The Knuckleduster Firearms Shop : a Compendium of Weapons for Western Role-Playing Games
- The Knuckleduster Cowtown Creator; Create and Authentic Cowtown Setting for any Western Role-Playing Game
- Smallville RPG (+ Smallville: The High School Yearbook)
- Ett oanvänt exemplar av regelboken Operation: Fallen Reich
- Ett oanvänt exemplar av regelboken Wastelands
- Wastelands Sverige som bok i svart hårdpärm med aldrig tidigare publicerade stämningsfulla illustrationer av Håkan Jonsson
- Arferts Savage Worlds-hack till Wastelands
- Krilles pdf-kompendium med alla modifieringar av BRP som förekommer i Järn (Järn utan järnet)
- Arferts version av skräckrollspelet som vi skrev om i en tråd här på forumet (Chock 2.0)
- Svenil (+ alla moduler/äventyr)
- Bortom: Lögnens slöja (för att jag gillar svenska skräckrollspel)
- Nya Kult (för att jag gillar svenska skräckrollspel även om jag inte gillar Ä-spels Kult)
- Chill 3rd Edition
- West End Games Star Wars D6 i MÅ0-bokformat (hårdpärm, hög papperskvalitet och färg)
- DVD-filmen Best of WRNU Actual Play + extramaterialet Actual Play Bloopers
- Unknown Armies 3rd
Det var nog allt jag önskar mig av er den här julen. Vad ösnkar ni er för rollspel i julklapp 2015?