Jag har ingen aning om marknadspriset i Sverige, men ett LSD-frimärke tror jag de flesta hade kunnat uppskatta.
Jag gillar också såna här dinosaurieplantor, mest för att det är de enda växter jag kan ha som inte ofelbart dör. Mamma verkade inte uppskatta den jag gav till henne härom julen dock, hon har bara dumma julstjärnor, tussilagos, krysantemer och grejer över allt, men det är nog bara min familj som är konstig.
32 GBs USB-minnen har alla nytta av. Jag vet inte hur det är i Sverige, men här kan man få dem för under hundringen, även rosafluffiga varianter.
Jag har länge velat ha en WiFi-antenn, så jag kan gå på de sunkbilliga restaurangerna/barerna, och parasitera på WiFi:n hos de dyra, snobbiga ställena strax bredvid.
Köp en bussresa mellan Shangri-la och Deqin, så tvingar du mänskan ifråga att spendera en halv tiotusenlapp på att åka dit, men ger hen i gengäld henoms livs mest awesome naturupplevelse.
Om man inte tycker Bonsaiträd är koola har man inget hjärta; så fort jag fick ett skulle jag bygga ett Warhammer-diorama runt det, ofc. Bonsaiträd kanske är skitdyra dock, blompriserna i Sverige är ju helt störda?
Investera, för varje person du tänkt köpa julklappar till, en hundring i Läkare utan gränser/Röda korset/Röda halvmånen/Vi-skogen, nåt sånt, så ger du julklapp inte bara åt ditt och andras karmakonto, utan också åt bättre behövande i tredje världen.
Köp islam-parafernalia på
Tahara; vem har inte alltid drömt om en qiblakompass, en burkini, eller en sån där sweet sufi-hatt?