Jag köpte det nyss via Amazon. Jag köpte det och ett stort, tjockt, hårdinbundet seriealbum (BPRD: Plague of Frogs del 4), och betalade 8 pund i frakt. Det tyckte jag var rätt okej. Köper du bara Marvel blir det 4 pund.Anchorman said:Någon som vet vart jag kan hitta det? Scifibokhandeln har det ej.
Enda jag hittat är amazon men med frakt blir det en ganska saftigt summa så vore skönt att hitta nånstans i Sverige
Jo, jag gjorde det misstaget också ett par gånger. När man kollar i listan så kan man se att en del bara har "domestic delivery rates" medan andra har "domestic & international delivery rates". Jag beställde från "DailyDeal UK"; får se när böckerna kommer fram om jag kan rekommendera dem. De skeppade iaf dagen efter beställning, så so far so good... =)Anchorman said:Jag ska kolla där, kollade på någon billig men den skickade enbart till UK så då trodde jag det var samma på de andra men ska kolla de andra
Jag lade beställningen den 8:e.krank said:Jo, jag gjorde det misstaget också ett par gånger. När man kollar i listan så kan man se att en del bara har "domestic delivery rates" medan andra har "domestic & international delivery rates". Jag beställde från "DailyDeal UK"; får se när böckerna kommer fram om jag kan rekommendera dem. De skeppade iaf dagen efter beställning, så so far so good... =)Anchorman said:Jag ska kolla där, kollade på någon billig men den skickade enbart till UK så då trodde jag det var samma på de andra men ska kolla de andra