Nekromanti KÖPES: Marvel Heroic Roleplaying

Anchorman

Swashbuckler
Någon som tröttnat på sitt ex så köper jag det gärna, även intresserad av Civil War boken(om jag får tag i regelboken)

Anchorman

Swashbuckler
Någon som vet vart jag kan hitta det? Scifibokhandeln har det ej.
Enda jag hittat är amazon men med frakt blir det en ganska saftigt summa så vore skönt att hitta nånstans i Sverige

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Anchorman said:
Någon som vet vart jag kan hitta det? Scifibokhandeln har det ej.
Enda jag hittat är amazon men med frakt blir det en ganska saftigt summa så vore skönt att hitta nånstans i Sverige
Jag köpte det nyss via Amazon. Jag köpte det och ett stort, tjockt, hårdinbundet seriealbum (BPRD: Plague of Frogs del 4), och betalade 8 pund i frakt. Det tyckte jag var rätt okej. Köper du bara Marvel blir det 4 pund.

Är det amerikanska Amazon du kollat på? Jag köper mycket från brittiska amazon.co.uk. Frakten brukar motsvara svenska postens (eller ännu billigare) och gå på max nån vecka.

Anchorman

Swashbuckler
Jag ska kolla där, kollade på någon billig men den skickade enbart till UK så då trodde jag det var samma på de andra :gremtongue: men ska kolla de andra :gremsmile:
Tack för svar :gremsmile:

krank

Anchorman said:
Jag ska kolla där, kollade på någon billig men den skickade enbart till UK så då trodde jag det var samma på de andra :gremtongue: men ska kolla de andra :gremsmile:
Jo, jag gjorde det misstaget också ett par gånger. När man kollar i listan så kan man se att en del bara har "domestic delivery rates" medan andra har "domestic & international delivery rates". Jag beställde från "DailyDeal UK"; får se när böckerna kommer fram om jag kan rekommendera dem. De skeppade iaf dagen efter beställning, så so far so good... =)

krank

krank said:
Anchorman said:
Jo, jag gjorde det misstaget också ett par gånger. När man kollar i listan så kan man se att en del bara har "domestic delivery rates" medan andra har "domestic & international delivery rates". Jag beställde från "DailyDeal UK"; får se när böckerna kommer fram om jag kan rekommendera dem. De skeppade iaf dagen efter beställning, så so far so good... =)
Jag lade beställningen den 8:e.
I fredags, alltså den 10:e, misslyckades DHL med att dela ut ett paket till mig (jag hade precis hunnit gå hemifrån). Paketet kom från Kanada, och innehöll ett exemplar av Marvel Heroic Roleplaying i mycket gott skick.

Så jag jag definitivt rekommendera DailyDeal UK, även om den andra boken jag beställde i samma veva inte hunnit komma fram ännu. Två dagar för en internationell beställning är fan inte illa pinkat.

Anchorman

Swashbuckler
Oj det var snabbt!
Jag har beställt serietidningar från dem förut och de brukar funka bra men aldrig varit så snabbt.

Den här gången var jag dock snål och la tid på att hitta det billigate alternatvet, vilket blev Ebay. Frakten tar nog ett tag men jag har fullt upp emd nuvarande kampanjer så det gör inget.