Trodde jag skulle börja med ett nytt kapitel. Kände att jag behövde läsa in mig lite då jag inte jobbat med spelet på 4 månader av ett dussin olika jobbiga anledningar. Mhm... Det blev 3 fulla dagar "rätta fel". Det är en grej. man tror man har ett bar system. Så visar det sig så fullt av buggar. Man får gå över saker gån på gång och det påverkar i sin tur andra sektioner så man inte vet var man är. Det är grej 2. jag skapar små Jag var här - dokument som visar på var jag var då jag började ta min detour som leder till en anna detour som leder till...
Tillsist kommer man inte ihåg vad det var som ledde en till den senast debuggade passagen. Hur hamnade jag här lixom.
Mina dokument blir då jag upptäcker ett fel i ska vi säga träffområden som leder till att jag i träffområden måste kolla en grej för eldskurar där jag upptäcker ett fel som kräver att jag måste kolla ammunition som leder till att jag måste kolla en grej i Skador där jag äntligen inte hittar fler fel... EH? Hur kom jatg HIT??? Vad gjorde jag först av allt? Dokument typ:
Jag var här:
Träffområden
Eldskurar (antal xx???)
Ammunition (hur funkar hagel?)
Skador (skador på fler kroppsdelar för ett vapen??)
Sådana dokuemnt visar sig ovärdeliga för mig i rollspelsskapande och företagsbygge. För där händer fan samma sak varje dag.
Tillsist kommer man inte ihåg vad det var som ledde en till den senast debuggade passagen. Hur hamnade jag här lixom.
Mina dokument blir då jag upptäcker ett fel i ska vi säga träffområden som leder till att jag i träffområden måste kolla en grej för eldskurar där jag upptäcker ett fel som kräver att jag måste kolla ammunition som leder till att jag måste kolla en grej i Skador där jag äntligen inte hittar fler fel... EH? Hur kom jatg HIT??? Vad gjorde jag först av allt? Dokument typ:
Jag var här:
Träffområden
Eldskurar (antal xx???)
Ammunition (hur funkar hagel?)
Skador (skador på fler kroppsdelar för ett vapen??)
Sådana dokuemnt visar sig ovärdeliga för mig i rollspelsskapande och företagsbygge. För där händer fan samma sak varje dag.