Jag vill bara klaga lite på att det finns för lite köpäventyr till EON. Visst, man kan komma på egna eller hämta på nätet, men det blir aldrig samma sak. Ett gediget köpäventyr, eller ännu hellre en serie äventyr (typ targets svavelvinter serie) höjer stämningen avsevärt. Det har tidigare sagts att det inte är ekonomiskt hållbart att ge ut äventyr. Jag lovar att det är hållbart, om det finns med oväntade vändningar och episka dåd att utföra. Det behöver inte nödvändigtvis innebära att man måste slakta sig igenom äventyret från början till slut. Gör ett äventyr där spelarna är tvugna att använda sig av färdigheter som kulturkännedom och historia eller liknande. Kombinera det med en riktigt fläskig demon eller två så att spelarna får svettas lite och voila! man har ett äventyr som säljer. Jag kan visserligen spåna ihop sådant här själv, men det blir som sagt en helt annan sak om man håller i en bok med en läcker bild på på utsidan samtidigt som man med ett illmarigt leende bläddrar och säger till sina spelare: -Nu ska vi se vad som händer...