Nekromanti Köpa OOP-material (gammalt TSR)

Eksem

Champion
Hej, jag undrar om ni vet någon bra webbutik för att köpa OOP-material? Jag söker t.ex. Expedition to Barrier Peaks, Tomb of Horrors med Pastel-omslaget, och dylikt. Jag undviker helst eBay om jag kan, men det kanske är enda sättet?

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Noble Knight Games är den största jag känner till, och där brukar det kunna finnas lite av varje. Jag har bara bra erfarenheter av att handla därifrån.

Jag har vid tillfällen lyckats knipa grejer till rätt schyssta pris på amazon.com också, men det kräver lite mer tur/ihärdigt letande.

Flera av Old School-forumen har annonsdelar som kanske kan vara värda att hojta på.

Cyberhest

Konträr kverulant
Jag brukar hitta en hel del grejer på Amazon, via deras second hand-tjänst. Se till exempel http://www.amazon.com/gp/offer-listing/1...;condition=used

Säkert dyrare än Ebay, men sjukt mycket mindre krångel (man betalar som om man skulle köpa något direkt från Amazon istället för att greja med PayPal och sånt) och ibland kan man göra riktiga fynd. Speciellt 3.5-grejer har jag köpt därifrån, men det finns en hel del pre-d20 också!