Det beroendet har jag kommit ut ur...å andra sidan spelar jag så lite nu mera så att vara 'rollspelsmissbrukare' kanske var bättre!anth;n202536 said:Du mår inte dåligt.
Man börjar inte må dåligt förrän man gör om samma sak nästa vecka och köper ännu mer rollspel för 500 kr, och sedan gör om samma sak igen veckan efter det, o.s.v.
Haha, det enda rollspel jag sålt, Mutant RYMD, var jag tvungen att köpa tillbaka från ett antikvariat några år senare för en mindre förmögenhet. Händer aldrig att jag säljer något igen.Zoth-Ya;n202621 said:Mår sällan dåligt av att ha köpt et rollspel men de få gånger jag har sålt ett så mår jag ofta dåligt, det var ju så bra. Jag kan ju inte klara mig utan det. Måste nog köpa mig ett nytt ex ....
Jag slarvade bort mitt Mutant RYMD. Eller ja, jag tror jag lånade ut det till en kille som jag inte haft kontakt med på typ 20 år, och som har kroniskt uselt minne för vad han lånat eller köpt själv..Fridigern;n202638 said:Haha, det enda rollspel jag sålt, Mutant RYMD, var jag tvungen att köpa tillbaka från ett antikvariat några år senare för en mindre förmögenhet. Händer aldrig att jag säljer något igen.
Brorsan hittade svarta lådan på en loppis för en tjuga. Den innehöll Mutant, Mutant RYMD och SVOT. Och några använda rollformulär.Fridigern;n202638 said:Haha, det enda rollspel jag sålt, Mutant RYMD, var jag tvungen att köpa tillbaka från ett antikvariat några år senare för en mindre förmögenhet. Händer aldrig att jag säljer något igen.
Bra initiativ. Jag fortsätter nog ligga i "midrange" eller vad man ska säga - lägre än 500, men lite högre än 100. För grundböckerna iaf. Moduler hamnar nog kring hundringen.Arfert;n202748 said:Hädanefter ska (nästan) alla av mina rollspel kosta mindre än 100 spänn i dagens penningvärde. Det är så många som är duktiga på coffeetable-spel, det behövs inte en till.