Nekromanti [Köpes] DoD6 böcker

Jag har allt som släppts utom äventyren. Det är 9 böcker plus en spelledarmapp och så boxen såklart. Vad jag ska ta för det vet jag dock inte. Har du ett bud?

Anarkaplupp

Veteran
Ok, schysst. Är det enbart DoD6- eller även DoDT-böcker? Funkar de isf rakt av med DoD6?

Jag har kollat runt lite för att få grepp om vilka böcker det finns och känner spontant att jag i första hand är intresserad av Mittland, Osthem, Vastermark och ev. Jorges Bestiarium samt Expert: Magi. Övriga måste jag ta mig en funderare på.

Om någon annan har äventyr till salu är jag pepp.

Det är både DoD6 boken med rött band och DoDT böcker (boxen) samt andra regelboken (2:a Ed), expertreglerna, både magi och regelboken.
Mittland, Osthem, Vastermark och Jorges Bestiarium har jag också.

Jag vill helst sälja av mig alltihop, så om du är intresserad kan du väl PMa mig.

Anarkaplupp

Veteran
Jag förstår. Jag har redan regelböckerna, så dem gör jag inget med. Men skulle du bestämma dig för att sälja Mittland, Osthem, Vastermark och Jorges Bestiarium för sig så är det bara att återkomma.

King

Veteran
Annars är även jag sugen på boken om Oshem, om Anarkaplupp inte plockar upp den före. Svårt att få tag på den, verkar det som.