Nekromanti Köpes: Min numera inte helt nya men avsevärt mycket coolare karaktär!

Ram

Skev
För att era hjärtan skall blöda lite så kör jag bakgrunden till detta. För ett tag sedan utmanade vi oss själva med att skapa en karaktär till D&D som var väldigt skild från de vi spelar i vanliga fall. Jag spelar ganska ofta halvtankande cleric, generisk tank eller wizard så jag var nästan tvungen att spela icke-magisk range så det fick bli en halfling fighter med pilbåge. Tanken var att vi skulle spela ett litet tag med detta men det var alldeles för kul så vi har helt enkelt spelat vidare och kommit upp lite i level. Äventyret eller egentligen hela upplägget som vi spelar är väldigt mycket outdoors och lite Kingmaker-artat där vi hexcrawlar och säkrar områden runt en liten växande stad. Nu har jag hamnat i läget att jag behöver uppdatera min mini från Halfling veteran-minin till en Halfling outrider.

Så, nu hoppas jag att alla har mjuknat rejält och kan tänka sig att öppna sina minis-lådor till mig. Jag spelar ju en förhållandevis ogullig halfling för bövelen! :)

Någon som har en Halfling outrider att sälja?