Nekromanti Köpes: Pendragon

Storuggla

Champion
Jag är intresserad av att köpa Pendragon (femte utgåvan, den som är utgiven av Arthaus och har en karl med spjut och en enorm luden gris på framsidan). Jag har ingen lust att betala de 200 pund som amazon.co.uk kräver för den. Jag kan betala eller byta mot något ur mitt bibliotek. Kom med förslag.

Storuggla, öppen för dem

Necross

Swashbuckler
200 pund! Och kampanjboken för 676 dollar!! I´m rich, I´m rich, finally, I am riiiiich! Men nej, de där kan man ju inte skiljas ifrån, tyvärr.

Storuggla

Champion
Ja, och hade du haft en förstautgåva hade du fått... 40 dollar för den ungefär. Något är knas :gremlaugh:

Storuggla, skäggetorp!

Necross

Swashbuckler
Storuggla said:
Ja, och hade du haft en förstautgåva hade du fått... 40 dollar för den ungefär. Något är knas :gremlaugh:
Mmm, verkar mysko. Det var inte jättelänge sedan jag såg de där böckerna i butik (typ SF-Bokhandeln). Borde tala för att du kan hitta dem billigare, inom kort.

Storuggla

Champion
"Det var inte jättelänge sedan jag såg de där böckerna i butik (typ SF-Bokhandeln). Borde tala för att du kan hitta dem billigare, inom kort."

Ja... ett gick på ebay nyligen för 25 pund. Så det är en väldigt konstig prissättning här och var.

Storuggla, ted danson lever

Ithaqua

Utsvulten Wendigo
Jag har själv letat som en smärre dåre efter just Pendragon 5th edition, och det här är för övrigt vad den går för just nu på Amazon.com:

http://www.amazon.com/King-Arthur-Pendra...0051&sr=8-1

Skrattretande, eller hur?

Hur som helst såg jag att Bokus, av alla ställen, tyckte att det uppenbarligen gick att beställa både grund och kampanjbok, så det gjorde jag... Ren chansning, jag tror förmodligen att jag snart kommer få ett meddelande om att de utgått; men det kan ju vara värt ett försök.

Prova själv vet jag. *S* Inte mycket att förlora.

Storuggla

Champion
"Hur som helst såg jag att Bokus, av alla ställen, tyckte att det uppenbarligen gick att beställa både grund och kampanjbok, så det gjorde jag... Ren chansning, jag tror förmodligen att jag snart kommer få ett meddelande om att de utgått; men det kan ju vara värt ett försök."

Skickas normalt inom 26-40 arbetsdagar Specialorder. Leveranstiden kan bli längre än den angivna. Vi reserverar oss för slutförsäljning och leveranshinder bortom vår kontroll.
Leveranstiden antyder att de inte har den i lager själva och.. .ja, slutsålt. Men säg till oavsett resultat!

Storuggla, äter inte råka

Ithaqua

Utsvulten Wendigo
Certainly will; än så länge står det bara att "ordern bearbetas". Det kommer nog ta ett tag innan de kommer på hur det ligger till verkar det som... Men kanske, att det ligger några dammiga, bortglömda ex hos någon exceptionellt förvirrad leverantör på andra sidan atlanten! *S*

Ithaqua

Utsvulten Wendigo
Händelser
2009-11-27 Ordern mottagen.
2009-11-30 Beställt 1 ex från leverantör.
2009-11-30 Leverantör bekräftat 1 ex.
2010-01-28 Leverans från leverantör försenad.
2010-02-09 Ej levererbar från leverantör.

Så kan det gå. Bokus är ganska sämst, när allt kommer omkring; ringde och hörde mig för tre gånger om det "verkligen" skulle levereras, och "javisst", det skulle det... Not. Under tiden hade jag kunnat köpa böckerna tio gånger om någon annanstans. :gremmad: