Nekromanti Köpes: Warhammer Quest

Jocke

Man med skägg
Jag har bilvit väldigt sugen på att skaffa mig ett warhammer quest, vilket inte är det lättaste.
Eller billigaste.

Tänkte höra om nån här på forumet har en gammal WQ låda till övers, det gör inget om några goblins eller skavens saknas men alla böcker, kort och sånt måste vara med.

Jag är inte så intresserad av tillbehörsboxarna att jag vill köpa dem löst, men har du både en grudbox och några extraprodukter så tar jag gärna de med.

bozar_UBBT

Warrior
Har du haft tur i att köpa något? Jag har en box som jag tror är i stort sett komplett dock är en hel del målat, alltifrån hyffsat till experimentiellt.

Vad kan du tänka dig erbjuda? Jag vet att grejerna är rare även på ebay så släpper det inte för en struntsumma.

Jocke

Man med skägg
Missade helt att du hade svarat. men jag har inte fått napp nån annanstans.

Efter som lådan går att köpa ny, fortfarande inplastad för ungefär 3000 sek (plus frakt) så borde det ju gå att komma fram till ett rimligt pris med det som utgångspunkt.

Kan du inventera hur komplett spelet är? Alla böcker, tiles dörrar och kort är ju det jag vill åt mest, gubbar går ju alltid att få tag på på nått sett.

Säg runt 1000-1500? kanske aningen mer om det är i stort sett komplett, kanske aningen mindre om jag måste leta upp ett power deck och quest cards på ebay.

Jocke

Man med skägg
Trådnekromantik:

Jag är fortfarande sugen på ett WQ och betalar prima cash money för detta.

pm:a mig.

slut på meddelandet