Nekromanti Kalmar

Wrapped_UBBT

Veteran
30 årig rollspelare söker likasinnade för mysiga hemmakvällar med mycket kaffe och Joltcola.
Jag bor i Kalmar och har egen bil så vi kan träffas hemma hos dig om du vill.
Mina intressen är: alla slags rollspel, både Svenska och Engelska. Magic the Gathering i viss utsträckning. Jag är mest van att GM:a, men det skulle vara kul att spela lite också dock bara om tonvikten ligger på ROLLspel.

Svar till: Mörka skogens hemlighet - Kaltes grottor?

/images/icons/scream.gifWrappeD/images/icons/scream.gif

Foggmock

Myrmidon
*skuttar och hoppar*

typ. /images/icons/laugh.gif
Jag är från Kalmar, och just friskt blod skulle vara jättekul även om jag precis fått ihop en ansenlig grupp intresserade. En av dem har vart med från början vi startade gruppen, så vi är två väldigt inrutade, ytterligare en har vart med i stort sett sen vi började lira Drakar och demoner, alltså när sexan kom då vi lånade EDD av en kompis (kalcidis här) och testade. sen har det bara rullat på utav bara farten, spelare har kommit och gått, vi har rekryterat tre stycken jag lärde känna under min PPP-tid på Salvebyn som är med i en kampanj Neotech jag snickrat ihop.

Kort sagt, det är rätt mycket liv men ännu mera är välkommet. vi håller som bäst på att försöka skaffa fram en lokal till vår nybildade förening (som egentligen är en ursäkt för att slippa hålla till i Gustavs källare, som iofs har sin charm.).. med tiden tänkte vi expandera och skaffa ordentligt med medlemmar och ett stort spelbibliotek till föreningen. så, hoppa på tåget innan det är för sent.. /images/icons/wink.gif

mig når du bäst i forumets officiella IRC-kanal, #rpgonline på IRCnet, eller på min icq där jag idlar mest hela tiden, 25717244. Ser fram emot att höra från dig.

[ EDIT ]kanske ska lägga till att vi är sjutton år, intresserade av alla rollspel, inte så mycket MTG kanske men jag är lite nyfiken, dock finns det inte en chans att jag skulle ha råd att underhålla en hobby till, särskilt inte DEN hobbyn. /images/icons/smile.gif
Brädspel och enkla kortspel typ Munchkin, Chez Geek, Plauge and Pestilence, tänkte vi köpa för första föreningsbidraget. Spel vi spelar mest: Feng Shui, Neotech 2, Star Wars D20 ed., Warhammer Fantasy Battles. Vi äger kort sagt shitloads of spel - en av oss (vem låter vi vara osagt /images/icons/wink.gif) har en 'ful' ovana att köpa en massa jevvla rollspel vi aldrig spelar, så bibliotketet är stort redan. Dåligt med material för D20 dock, och moduler till spel i största allmänhet. [ /EDIT ]