Nekromanti Kan inte logga in

anth

Vetefan
Inte jag alltså, men en polare har problem att logga in här på forumet.

Han har ett konto här, men när han försöker logga in så hamnar han utloggad på forumslistan.

Jag har på känn att han någon konstig inställning i sin dator, men jag kommer inte på vad.

Någon som känner igen problemet och vet hur det åtgärdas?

Feuflux

omjonasson.se
Följande kan vara informativt om flera personer varit inloggade på datorn:
När Han hade varit och våldg... hälsat på mig och spanat in forumet och jag sen skulle logga in så dök jag upp som utloggad direkt när jag loggade in. Omstart av Firefix löste det.

Det är väl att hoppas på lite väl mycket att problemet var såhär lättlöst... men kanske jag var till hjälp. :gremsmile:

Gardener

Champion
Citerar från FAQ: Notera speciellt punkt två, som kan misstänkas gälla i detta fall, då dylika problem är typiskt för att ha cookies avslaget eller felaktigt inställd tid (så att cookies rensas direkt).

Hjälp! Jag har problem med inloggningen!
Här är en checklista som kan hjälpa dig att logga in:

1) Se till att du skriver in ditt lösenord korrekt. Det är skillnad på små och stora bokstäver.
2) Din webbläsare måste tillåta cookies, undersök vilken säkerhetsnivå du använder i din webbläsare. Höga säkerhetsnivåer i vissa webbläsare gör automatiskt att cookies inte tillåts. För att kunna utnyttja viktiga funktioner på dessa forum måste du tillåta cookies.
3) Logga ut helt och hållet genom att klicka på Logga ut-länken på sidan och försök sedan logga in igen.
4) Efter att du har loggat in kan du behöva klicka på Uppdatera i din webbläsare för att autentiseringen ska genomföras.
5) Om du fortfarande har problem så gå till inloggningssidan. Där fyller du in ditt användarnamn i fältet för Användarnamn och klickar på knappen "Jag har glömt mitt lösenord". Ett tillfälligt lösenord kommer att genereras och skickas till den e-postadress du uppgav när du registrerade dig. Du MÅSTE fylla i ditt användarnamn i Användarnamns-fältet innan denna funktion kan utnyttjas.