Nekromanti Kan tiden för automatisk utloggning utökas?

Hej.
I stort sett varje gång jag skriver ett inlägg upptäcker jag att jag loggats ut och att inlägget registreras som ett gästinlägg. Detta tycks ske med en automatisk regelbundenhet. Jag är ganska okunnig på datorer, vet ej om det är möjligt att åtgärda detta. Är det möjligt att ni utökar tidsinervallet för automatisk utloggning från det nuvarande på ca 10-15 min till en timme eller två? Ursäkta om detta inlägg skrivs på fel plats på forumet. Hittade inget jag fann lämpligare att posta på. Ni kan ju flytta tråden vart ni finner bäst.

anth

Vetefan
Sorry, no can do.
Det är ett problem med forumsplattformen vB5.
Snabbfixen är att skriva inlägg i Notepad eller liknande samt bocka för att man alltid ska vara inloggad.
Vi försöker just nu byta forumsplattform eftersom vi har fler problem med vB5, men det är inget som man gör i en handvändning och kommer inte att ske förrän någon gång under 2015.

Vimes

Sillkung
Vilken jävla smäck vBullentin 5 är alltså.

Det enda som är bra är platt visning. Det är skitbra faktiskt.

Kärlekscraft

Swordsman
Vlad Tepes Draculea;n54538 said:
Hej.
I stort sett varje gång jag skriver ett inlägg upptäcker jag att jag loggats ut och att inlägget registreras som ett gästinlägg. Detta tycks ske med en automatisk regelbundenhet. Jag är ganska okunnig på datorer, vet ej om det är möjligt att åtgärda detta. Är det möjligt att ni utökar tidsinervallet för automatisk utloggning från det nuvarande på ca 10-15 min till en timme eller två? Ursäkta om detta inlägg skrivs på fel plats på forumet. Hittade inget jag fann lämpligare att posta på. Ni kan ju flytta tråden vart ni finner bäst.
Nix. Är ett fel med forumsplattformen. Verkar som att forumsidan tappar kontakten med ens ip-adress efter ett tag och du blir utloggad som resultat.