Nekromanti Kanske onödigt...

Feuflux

omjonasson.se
Re: Nejdå, inte onödigt.

Du har rätt att det är en Morning Musume jag har som Avatar... Dock inte Maki Gato. Det är Mari Yaguchi. Mari som var det största namnet i MiniMoni.

Säger inte mig ett skvatt :gremgrin: men du har fortfarande en av de bästa avatarerna här på forumet enligt mig. Den förmedlar en känsla på ett sätt som inte särskilt många avatarer här gör, sedan att den känslan i mitt fall är "en elak docka som kommer för att strypa mig någon natt" är en helt annan sak. Jag är mao rädd för din avatar. :gremwink:

Minimoni

Homelander
Min avatar är ju söt!

Säger inte mig ett skvatt men du har fortfarande en av de bästa avatarerna här på forumet enligt mig. Den förmedlar en känsla på ett sätt som inte särskilt många avatarer här gör, sedan att den känslan i mitt fall är "en elak docka som kommer för att strypa mig någon natt" är en helt annan sak. Jag är mao rädd för din avatar.
:gremgrin: Rädd för Mari!? Hon är ju hur söt som helst! Angående elak docka så kan jag tillägga att hon är 144,5 cm lång så dock beskrivningen är inte helt fel. Tackar för berömmet :gremlaugh: Sådant blir man alltid glad av. Men så hemsk är hon väl inte?

Tzimisce som vill bli skrämd av Mari Yaguchi

Storuggla

Champion
Re: Min avatar är ju söt!

"Men så hemsk är hon väl inte?"

Inte så mycket att hon är hemsk som att du lyckats få tag i en bild som varje agentur värd sitt gage skulle skicka ut dödspatruller för att förstöra... alltså. om folk såg den där minen på henne skulle hon aldrig få några mer kontrakt :gremwink:

Storuggla, rött kort

Feuflux

omjonasson.se
Näe, så hemsk är hon nog inte.

Men så hemsk är hon väl inte?

En tanke fastnade i hjärnan och min fantasi sköter resten. :gremcrazy:
Men nu när jag vet vad hon heter så kan jag kanske bekämpa rädslan lättare...

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
"Kanske blir det lite för mycket snack mellan kända forumiter ibland. Tänk själv; om du hade varit grisodlare och ny på forumet, hur mycket hade du kunnat ta för dig i Vitulvs världstråd? (det märktes ganska tydligt vilka det var som enbart skrev ett enda inlägg och hur blygt å försynt de gjorde det) Hade du kunnat bidra med något i rollspelsriksdagen? Hur lätt hade det varit att komma in i en debatt där debattörerna snackar om konstiga saker som "dockskåpsrollspel", till exempel? (yeah, jag kan vara självkritisk också)."

Det stämmer, till och med jag, med över 1500 inlägg, upplever ofta att jag har svårt att bidra med saker. Jag får helt enkelt ägna mig åt att skriva saker då och då och rekommendera Stormbringer till folk. :gremwink:

Ackerfors

Alas, your rapids!
Nej, du vill inte veta...

Man spelar som en stenåldersstam och ska jaga bygga korgar och fortplanta sig. En artikel om Tribes kommer snart (?) upp här på sidan...

Storuggla

Champion
Tribes är...

...ett spel där alla spelar stenåldersnubbar och snubbor som ska se till att stammen överlever och inte dör ut. Man jagar djur, plockar bär och rötter, väver korgar och skaffar barn. Ganska enkelt faktiskt. Fast ett tips, låt aldrig Gardener vakta ungarna, det slutar aldrig väl.
Ett ganska udda spel, fast roande.

Storuggla, flodhästväst

Minimoni

Homelander

Inte så mycket att hon är hemsk som att du lyckats få tag i en bild som varje agentur värd sitt gage skulle skicka ut dödspatruller för att förstöra... alltså. om folk såg den där minen på henne skulle hon aldrig få några mer kontrakt
Jo det är nog sant :gremsmile: Jag får väl byta när jag har lust. Till en aningen mer smickrande bild!

Tzimisce

Ymir

Liten kantbaron
Re: Sovande gos(ris)bollar [ÄrkeOT]

Vänta bara tills jag gör en avatar av min bild på en sovande Natsumi Abe...då jävlar... :gremwink:

(Mitt nuvarande öga tillhör dock inte någon av de små gudinnorna i 'Morning Musume'. Tror jag).

Mini Monis bandkoncept (Alla medlemmar ska vara under 150 cm) härskar rätt hårt, för övrigt. *Påpeka*

- Ymir, OT-flummar en aning

Eksem

Champion
"Jag får helt enkelt ägna mig åt att skriva saker då och då och rekommendera Stormbringer till folk. "

Ha! Precis som jag, fast jag har förstås över 2000 inlägg :gremwink: (hur gick det till egentligen?).

Netfeed

Swashbuckler

personligen så blir jag också rädd för henne men det är nog mest ansiktsuttrycket som IMO är rätt vidrigt...

//Netfeed, gömmer sig

Minimoni

Homelander
Re: Sovande gos(ris)bollar [ÄrkeOT]

Mini Monis bandkoncept (Alla medlemmar ska vara under 150 cm) härskar rätt hårt, för övrigt. *Påpeka*
Yeeay! Äntligen någon mer än jag som faktiskt vet vilka dessa vackra skapelser faktiskt är!

Tzimisce bugar djupt av respekt inför Tortyrmästarens mjuka sidor.