Nekromanti Karaktärstecknartävlingen avgjord

Rickard

Urverk speldesign
Ok, det får bli kort för jag vill inte glömma bort det här och jag är lite småberusad.. Jag skickade in en nyhet för 11 dagar sedan, men den har inte kommit upp och jag har tagit bort hela min (korta och "skönskrivande") motivering.. Den som vann tävlingen var Dr_Graevlings bidrag, nämligen Pandora Rosenstar.. Den var så söt så den grep tag om mitt hjärta..

På andra och sedan tredjeplats kommer Quadrante med sitt porträtt på Polly Pirate och Dr_Graevlings Gnirsi.. Jag hoppas att alla deltagare har fått visa era talanger och jag tycker att det är strongt att ni har tagit till er en karaktär och sedan tecknat den efter egen tanke.. Jag ber om ursäkt för att tillkännagivandet av vinnarna har blivit såpass sent och mest är det mitt fel att det blev så..

Jag hoppas att ni uppskattar priserna, Champions of Norrath-prylar i förstapris och i andra- och tredjepris t-shirts med wrnu-tryck.. Om ni undrar över hur jag avgjorde tävlingen så raddade jag upp förslagen i en tabell och slog 1T5.. Jag orkade inte med något annat.. Ok, jag skämtar.. :gremtongue: Jag tog hänsyn till mitt eget tycke men också de kommentarer som har getts i tråden som bidragen lämnades in i..

/[color:\\"green\\"]Han[/color] som egentligen ogillar mangateckningsstilar men som inte kunde motstå vinnarbidraget

Edit: Rättade namnet på förstapriset.

Johan K

Gammal & dryg
Man får väll ta & säga grattis till vinarna !! :gremlaugh:
Bra jobbat !

/ Johan K, som ska till jobbet nu... :gremfrown:

Quadrante

Grisbonde
tackar

På andra och sedan tredjeplats kommer Quadrante med sitt porträtt på Polly Pirate [...] och i andra- och tredjepris t-shirts med wrnu-tryck..
Antar att jag kom på antingen andra eller tredje plats, mycket roligt.
Men sett ur vad som jag kan få i pris, kvittar det om jag hamnat på andra- eller tredjeplats. Ska bara säga att jag tyckte det var roligt.

Bunny

Crazy like a fool
Jaha? ;)

"Den som vann tävlingen var Dr_Graevlings bidrag, nämligen Pandora Rosenstar"

Är arbetstiden av någon vikt i motiveringen? Verkar vara så när vinnaren verkar ha kluddrats ned på högst en kvart... samtidigt som jag förstår att "Bumle" hamnade på en nedslig andraplats då "Riff och Raff" inte verkar ha skrivits ned under en speciellt mycket längre tidsrymd. Låt oss säga att jag kan urskilja ett mönster. :gremsmirk:

Nä, jag é int bitter...

PS. Jag förbehåller mig rätten att såga Dr_Graevlings bilder då jag känner honom privat.

PPS. I egenskap av bidragsgivare till andrapriset så skulle jag vilja gratulera Quadrante och hoppas få se fler genomarbetade alster från honom. Även Han, vars onykterhet jag absolut inte har någonting att göra med, och Grävlingen förtjänar väl en eloge kanske. Det här var ett fall framåt för er.

PPPS. Ironiskt att grävlingen skulle ta hem en tävling här innan mig. Mycket... ironiskt. Det är kul när det går bra för folk.

Nä, jag é int bitter...

Dr_Graevling

Veteran
Japp, så är det.

Ibland får man stå ut med orättvisor här i livet, Bearnie. Det är bara att acceptera.

Och tack så mycket. Jag hade verkligen inte väntat mig att jag skulle vinna med den bilden. Det var kul i alla fall, och gör gärna fler karaktärsillustrationer om jag har tid och folk är intresserade.