Nekromanti Karta över Drunok?

Någon som sitter inne på en karta över Drunok med lite mer detaljer utmarkerade, fler städer/byar och landskapterräng?
Gärna högupplöst för en större utprintning.

Tack på förhand!

Conan

انتفاضة
Nån som vet nåt sätt att skriva ut den där kartan?

Poseur

Swashbuckler
Gå till en public byggnad och skriv ut. Typ skola, bibliotek, kommunhus. Får väl betala ett par kr, typ en femma säkert men det är det nog värt istället för att göra slut på hela bläckpatronen.

Conan

انتفاضة
lol

Jag tänker mest på kartans storlek och inzooomningfunktioner. Har för mig att jag tidigare misslyckats med att skriva ut kartan. Jag skulle vilja skriva ut den som ett gäng (inzoomade) a-4 ark som man sen kan pussla ihop till en jättekarta.

Telephalsion

Swordsman
Evokee said:
lol

Jag tänker mest på kartans storlek och inzooomningfunktioner. Har för mig att jag tidigare misslyckats med att skriva ut kartan. Jag skulle vilja skriva ut den som ett gäng (inzoomade) a-4 ark som man sen kan pussla ihop till en jättekarta.
Annan idé, skriv ut kartan på OH-papper (endast gränserna kanske), låna en OH apparat och projicera till önskad storlek, kalkera av på väggen/tapeten/papper.

EDIT: Det går ju att använda vanlig projektor också, och göra samma grej.

Tack! Jag har sökt på kartor i sökfunktionen men jag fick inte mycket till resultat. Det där var precis vad jag sökte! :gremsmile:

Conan

انتفاضة
Duncan said:
Tryck den på någon valfri webbtjänst. Kollade på www.zazzle.se. Där skulle det kosta ca 200 kronor att trycka upp den i 91x61 cm. +50 kronor frakt.
Vore faktiskt ganska fett!

Vad får man den på för material då?

duncan_UBBT

Swordsman
Jag antar att det blir något billigt affischpapper. Går dock att hosta upp lite extra för att få den i ett vettigt material, men tyvärr blir priserna fullständigt vansinniga.