Nekromanti Karta och vägbeskrivning till 5-årskalaset

seinet

Swashbuckler
Ändrat av Seinet

• Bröt ut detta inlägg från tråden
  • Ändrade titeln på inlägget (och därmed tråden) till nuvarande

Troberg

Sinister eater
Sorry om det här är frågat förut.

Finns det parkering i närheten och i så fall var?

Kan vi lista några telefonnummer som förvirrade deltagare på villovägar kan ringa för assistans?

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Parkering ...

På den karta jag bifogade i inlägget ovan finns ett grått område som heter Slakthusplan.

Där finns parkeringsplatser (om det inte är något evenemang i Globen eller på Hovet, för då är de förmodligen upptagna).

Så här ser Slakthusplan ut från ovan:

(Trivia: I det L-formade huset med grönt tak hade den populärmusiksorkester i vilken jag är batterist tidigare sin replokal.)

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Adressen till Sverok Stockholms kansli är: Bolidenvägen 16 B, Johanneshov.

Kommunalt reser man till Globen med t-bana eller tvärbana eller buss. Därifrån går man: Arenavägen söderut, höger in på Palmfeldtsvägen, höger in på Bolidenvägen. Kansliet ligger på vänster sida.

Med bil tar man sig till Gullmarsplan och sedan söderut på Huddingevägen tills man kommer till en rondell där man svänger vänster (tre kvarts varv) in på Bolidenvägen. Kansliet ligger på höger sida.

Den som kommer söderifrån med bil behöver inte passera Gullmarsplan utan kör med fördel Huddingevägen norrut (från Huddinge/Älvsjö). Efter Årsta kommer man till en rondell (samma som ovan) där man svänger höger (en kvarts varv) in på Bolidenvägen. Kansliet ligger på höger sida.

Om något ska bli gjort får man göra det själv!

(Ovanstående information kan vem som helst ta fram med hjälp av Gula sidorna.)

Gardener

Champion
Re: Parkering ...

Tyckte det såg ut som om man kunde parkera direkt utanför också, är dock inte säker på det.

Mitt mobilnummer kan man få om man PM:ar mig.