Oj. Tack för alla vänliga kommentarer. Anledningen till att Surakhavet ser ut som det gör är ju en liten hemlisMöller said:Mycket snygg karta, må jag säga.
Surak-havet, om det nu avgränsas av de cirkel-formande öarna, förbryllar mig.
Öarna verkar ju forma en atoll, och havet blir då alltså resterna av en vulkan. Detta rimmar rätt väl med kolonial-känslan jag får av kartan. Men havet är 40 mil brett!
Är det då istället en krater från ett nedslag? Eller något helt annat?
Jag tror att det var där utomjordingarna krashlandade.Caligo said:Oj. Tack för alla vänliga kommentarer. Anledningen till att Surakhavet ser ut som det gör är ju en liten hemlis
Har varit på Azorerna och på Irland ganska nyligen så en del inspiration till StormRing har ju hämtats från dessa öar.
Häftigt! Jag älskar sådana inspirerande saker. En hyfsat bra karta ger mig tanken »Oh, jag vill åka dit och titta vad som finns där.«Caligo said:Anledningen till att Surakhavet ser ut som det gör är ju en liten hemlis
De är till för navigering. Egentligen skall de nog vara fler och annorlunda placerade... se länk.Ram said:Instämmer med alla andra, verkligen snygg. Jag är nyfiken på vad alla olika linjer är dock, de som går ut från kompassen mm.
Men gah! Är kartan till ett spel som ska släppas? När släpps det? Måste jag köpa det för att få veta hemlisen?Caligo said:Oj. Tack för alla vänliga kommentarer. Anledningen till att Surakhavet ser ut som det gör är ju en liten hemlis