Lajje
Veteran
Kattcon 2012 som är 2-5 augusti och det finns plats för några arrangemang platser kvar att fylla. Det vi villa ha just nu är tv-spelrum. Men som sagt det finns plats för andra saker också.
Jag har läst de andra inläggen. Men för att vara övertydlig. Vi är inte ett anime-konvent. Utan ett mer klassiskt spelkonvent. Hemsidan är på gång.stupidbear said:Det var väldigt mycket cosplay och anime av vad jag har uppfattat... men det är i stockholm och lincon är långt bort igen.
Ifall ni ska köra indirum så är jag väldigt på!
Får jag uppbackning utav 1-2 till forumiter så kan jag tänka mig att stå som ansvarig för Indierummet på Kattcon. Fast det skulle jag behöva veta ganska så snart om intresset finns så jag kan höra mig för ifall jag kan ta ledigt från jobbet.Genesis said:Blir det indierum så kommer jag antagligen att dyka upp. Katrineholm är ju alldeles runt knuten.
Stor risk att jag dyker upp, kan dock inte lova något på ett par veckor. Tilläggas bör att jag bara kan leda sådant som blev lett för mig (och med andra ord dig) på LinCon, så bidrar inte med så mycket hur som helst.Vicotnik said:Får jag uppbackning utav 1-2 till forumiter så kan jag tänka mig att stå som ansvarig för Indierummet på Kattcon. Fast det skulle jag behöva veta ganska så snart om intresset finns så jag kan höra mig för ifall jag kan ta ledigt från jobbet.Genesis said:Blir det indierum så kommer jag antagligen att dyka upp. Katrineholm är ju alldeles runt knuten.