Nekromanti Keep the fire burning

walium

Ganska töntig, faktiskt
Några av er kanske minns min tråd om den rosa T4:an som jag skrev för ett bra tag sedan. Tydligen har debatten fortsatt på Sveroks forum efter ett långt uppbehåll. En länk för den intresserade. En kontroversiell fråga som synes även om det till stora delar är samma debattörer där som det var här. Jag är lite grann sugen på att själv ge mig in i debatten men samtidigt är det så meningslöst, läget så låst och risken att bli sur så överhängande så att jag troligtvis avstår. Men en poäng jag ändå vill framhålla är att en person som är blind eller har en nära släkting som är blind vet bättre hur det är att inte se än någon som skapat en blind rollperson någon gång. Och att uppmärksamma HBT-frågor är inte samma sak som att kasta allting annat överbord (inklusive vett och sans). För övrigt har jag svårt att tro att det Sverok jag har kommit i kontakt med skulle vara starkt och organiserat nog att driva något projekt som var ambitiösare än den Nationella spelveckan. Attans! Kunde visst inte hålla min tunga i styr i alla fall. :gremsmile: