Nekromanti Keff Inloggning?

solvebring

Superhero
Är det bara för mig som inloggningen inte tycks fungera som den ska? Har nämligen inte hört någon annan klaga.

Nå, jag måste i alla fall logga in två gånger varje gång jag ska in på forumet. Under tiden då jag inloggas och inloggningssidan övergår till forumindex så tycks jag loggas ut i samma stund. Då måste jag logga in igen, en andra gång, och då fungerar det.

Vore bra att veta om det är flera som har samma problem eller om det bara är jag, och om ansvarig då antingen kunde fixa den buggen eller vad som kan göras.

Snow

Swashbuckler
När jag satt på tre olika datorer var det så för mig ett tag när jag bytt lösenord. Har du testat att rensa cookies eller nåt?

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
solvebring said:
Jepp. Jag rensar samtlig historik dagligen.
Då är det inte utan att man undrar vilken sorts webbplatser du besöker förutom Rollspel.nu. :gremgrin:

Gardener

Champion
Det är inget allmänt fel i alla fall. Däremot kan trasiga cookies generellt sett skapa dylika problem. Kolla gärna på cookie-sidan vilka som finns när det uppstår.

http://www.rollspel.nu/forum/ubbthreads.php?ubb=mycookies

Är du för övrigt säker på att du verkligen är utloggad, och inte bara får upp en cachead sida med inloggningsrutan? Sker det bara på en specifik dator/browser? Vilken?

solvebring

Superhero
Ja du, Dante. Du skulle bara veta. :gremlaugh:
Nej, skämt och sido brukar jag rensa med Ccleaner varje kväll för att få bort allt skräp.

Gardener

Champion
Undrar om den gamla buggen är kvar i IE... Kunde hända att man behövde stänga av den och radera alla cookie-filer i Documents and Settings nånstans och sedan starta upp den igen. Dvs, inte bara rensa via inställningarna, för då raderade den bara cookies som inte var trasiga. Lagom stört.