Nekromanti Klockan går fel

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Hej!

Vi är medvetna om att klockan går fel. Jag har ställt om den på 20 olika sätt, men inget har funkat. Återkommer.

/Magnus

Sapient

Swashbuckler
Magnus Seter;n207310 said:
Hej!

Vi är medvetna om att klockan går fel. Jag har ställt om den på 20 olika sätt, men inget har funkat. Återkommer.

/Magnus
Äsch, vi är rollspelare - vi är vana vid att hantera temporala paradoxer!

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Nu har jag ställt om så det ska visas rätt tid.

(GMT +1 ? ej DST ? rensa systemcache)

.113

Swashbuckler
Alltså för mig har den visat ca två, tre timmar fel sen jag Kom hit ungefär. Undrar om den blev rätt rätt nu :)

Lupus Maximus

Tekniker
.113;n207375 said:
För mig är den ändå en timme fel, men det är Lugnt jag har Andra klockor ;)
Vilka inställningar har du under Användarinställningar - Konto - Date & Time Options?

Med dessa borde det bli rätt:
Time Zone: GMT +1

DST Correction: Automatically Detect DST Settings

Eller så var det ytterligare en inställning också. Men jag är rätt säker på att de två skall räcka (sedan skall en redaktör eller tekniker komma ihåg att ställa om den centrala inställning också varje gång det ändras mellan vinter och sommartid.)

.113

Swashbuckler
Ja man kan ju inte annat än fastställa att det är bra kolla inställningarna innan man pratar :p då stämmer det nog nu :)

Edit: stämmer! Men nu kommer jag ju bli förvirrad av att det plötsligt stämmer hela tiden ;)

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Lupus Maximus;n207390 said:
Vilka inställningar har du under Användarinställningar - Konto - Date & Time Options?

Med dessa borde det bli rätt:
Time Zone: GMT +1

DST Correction: Automatically Detect DST Settings

Eller så var det ytterligare en inställning också. Men jag är rätt säker på att de två skall räcka (sedan skall en redaktör eller tekniker komma ihåg att ställa om den centrala inställning också varje gång det ändras mellan vinter och sommartid.)
Aha det var därför mina ändringar i admin inte slog igenom! Mina egna inställningar var fel!

/Magnus