Nekromanti Knight Fighting

God45

#PrayersForBahakan
Jag visste inte om att jag behövde det här i mitt liv, men nu måste jag hitta mer!

Vimes

Sillkung
Får lite intrycket att det är misslyckade MMA-snubbar som håller på med det där, eller? Lite som att trestegshoppare är misslyckade längdhoppare och skidskyttar egentligen är lite för kassa för längdskidor.

God45

#PrayersForBahakan
RasmusL;n164048 said:
Ni har sett vids från battle of nations-turneringarna va?

De gör det här i lag?! :D Jag är bara så glad just nu!

RasmusL

Champion
God45;n164057 said:
De gör det här i lag?! :D Jag är bara så glad just nu!

Jag har inte sett det live, ännu, men jag kan förlora ganska mycket tid stirrandes på den här halvmärkliga sporten på youtube :)

Mundo

Myrmidon
Märks att det är MMA-are som gör det. Hålla på och göra rundsparkar och skit när du har sköld och svärd. Skärpning!

Russian LARPS är en serie av blod och vålds-fester där de bankar på ordentligt och inte för att roa någon mes-rockälskande publik.

http://www.ebaumsworld.com/videos/russian-larping/81601582/

Vet ej varför ryssarna är så villiga att slänga sig själva ned från en palisad eller fäktas med stål-vapen... Min gissning är att "their hearts haven't been tainted by the weakness of democracy".

Vimes

Sillkung
Man måste ju ändå sympatisera med viljan att misshandla varandra i grupp.

Jag gillar det. som underhållning. lite som wrestling. kul att titta på men.....

Ja jag menar tekniker och sådant har ju inte mycket att göra med verkligheten. Det är mer som wrestling mixat med MMA där de har fått rustningar och något tillhygge att använda sig av.