Nekromanti Knutby! Rollspelare!?

RasmusL

Champion
Av någon anledning har jag flyttat till Knutby.

Såatteh...

Det finns ingen i trakten som vill spela rollspel? Eller över huvud taget någon i trakten alls?

Förhoppningarna är inte på topp :p

luddwig

Lawful evil
Knutby. Ett namn som för tankarna till allt annat än rollspel. Hoppas att du hittar några spelsugna ändå.

Sidd

”Bybo”
Som gammal Cthulhuintresserad så kittlar ju tanken på att få chansen att vara med i nån märklig kult med heliga ledare, trassliga familjekonstelationer och riktigt få vara nära den härliga sanningen om livets stora livsmysterier...
...att det verkar folktomt är klassiskt tecken på att nåt skumt är i görningen som gått under jorden med sina bestialiska ritualer...vart har byborna tagit vägen...?
...kolla om kyrkogården verkar överbelagd...förvinner folk???

RasmusL

Champion
Sidd;n287780 said:
Som gammal Cthulhuintresserad så kittlar ju tanken på att få chansen att vara med i nån märklig kult med heliga ledare, trassliga familjekonstelationer och riktigt få vara nära den härliga sanningen om livets stora livsmysterier...
...att det verkar folktomt är klassiskt tecken på att nåt skumt är i görningen som gått under jorden med sina bestialiska ritualer...vart har byborna tagit vägen...?
...kolla om kyrkogården verkar överbelagd...förvinner folk???

Haha, kan ju tilläggas att huset jag kom över för vrakpris har en något... "intressant" (?) historia :)

Jag håller hov och spelleder om ni kommer och leker ;)