Nekromanti Koboldjägaren har brutit ihop...

Greymourn

Swordsman
Stackars saten... Första inlägget blev låst... Det var faktiskt en god tanke... Han vill inte spela längre... Funderar på att döpa om sig till Sereg Jägaren... Tror jag... Ondskefulla Gnuer

Hellre låter jag två oskyldiga Gnuer dö än ett skyldigt Mufflon...

Sereg_UBBT

Swashbuckler
till sereg

asså allvarligt du har så jävla fel! greymourn och koboldjägaren är inte samma person utan känner varandra.. så uttala dig utan att vara säker...
hälsning till grery/kobol: aeBs!

Ackerfors

Alas, your rapids!
GE ER!!! [nt]

[color:black]

Martin Ackerfors - Ohlsson
"47 miljarder flugor kan inte ha fel, skit luktar gott!"

Sereg_UBBT

Swashbuckler
Till Greymourn/Koboldjägaren/kaktusklättraren

Jag kanske måste påpeka det att som moderator (vilket jag är), så har man vissa fördelar: jag kan till exempel se ifrån vilket IP-nummer du postar dina inlägg. IP-numret för alla dina inlägg är samma, vilket gör att jag drar den slutsats att Greymourn, Koboldjägaren och nu kaktusklättraren är samma person.

Om du nu inte slutar upp med dina idiotiska inlägg måste vi ta till drastiska metoder, antingen borttagning av användar-id eller blockering av IP. Och så långt skall vi väl ändå inte behöva gå?

Andreas | <A HREF="http://andreas.cx/alphaomega" target="_new">http://andreas.cx/alphaomega</A> | Ett elektroniskt fansin

MidNight

Swordsman
Långt ute i buschen, Stöcksjö, Umeå, Västerbotten,
Tekniskt påpekande.

"IP-numret för alla dina inlägg är samma, vilket gör att jag drar den slutsats att Greymourn, Koboldjägaren och nu kaktusklättraren är samma person."

- Det kan iofs också vara olika användare på en skola eller dyl. Sannolikheten för att tre personer skulle vara lika [censur] är dock inte särskilt stor.

//MiDNiGHT.