Nekromanti Kolla vilka som...

Ackerfors

Alas, your rapids!
Borde det inte gå att göra så man ser vilka som har varit inne och kollat på sin egen profil?

Punger

Hero
Ekshärad, Värmland men bor numera i Norrköping.
Kanske kul...

...men blir det inte lite väl mycket coomunity-känsla över det hela då? Dessutom så blir man ju då nästan lite rädd för att gå in och kolla folks profiler. Vet egentligen inte varför men det bara blir så...
Å andra sidan så är det ju bara att logga ut och kolla ifrån det läget om man vill vara anonym..

Storuggla

Champion
"Nä nu jäklar, Fet-Olle har varit inne och glott på min profil! Bara för att jag snodde hans tennsoldater bergis! Sicken fönstertittare!"
Jag tror nog att vi inte behöver det...

Storuggla

Azagthoth

Myrmidon
Usch, nu fick jag genast Lunarstorm-associationer... Det kanske (inte om jag får säga någonting i frågan dock...) kommer i framtiden...

Johan K

Gammal & dryg
Onödigt !!

Jag för min del tycker att det låter som en ganska onödig grej. Det finns saker som är mer viktiga tycker jag.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Re: Onödigt !!

Du har så rätt...var trött när jag kläckte den här idén. *skäms*

Det trevliga vore om man kunde istället/också (kontaktannonsforumet, någon?) lägga till något i stil med en karta där man kunde fylla i var man bodde, och sedan kunde man söka på folk på samma ställe. I stil med www.svenskamagic.com's club! sida...

Johan K

Gammal & dryg
Sök-funktionen ?!?

Finsn det inte redan en sådan funktion åp söktjänsten. Där kan man väll söka på hemorten.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Åh fan!

Har inte upptäckt det tidigare. Tack! Det har ju trots allt inte lyst med sin närvaro...

Johan K

Gammal & dryg
Nyss upptäkt för min del åxå...

Jag upptäkte det ganska sent åxå faktsikt. Men den är sanslöst bra att ha !! /images/icons/smile.gif

Ackerfors

Alas, your rapids!
Re: Nyss upptäkt för min del åxå...

Jag ska ta och ta fram stora förstoringsglaset och leta rätt på alla roliga funktioner Gardener och de andra gömmer för oss...
Kommer och tänka på Liftarens guide till Galaxen...

- Men Mr Dent, planerna har funnits tillgängliga på planeringskontoret de senaste nio månaderna.
- Visst. Så fort jag fått veta om det gick jag raka vägen för att få se dom, igår eftermiddag. Ni hade inte direkt ansträngt er för att få uppmärksamhet kring dom, eller hur? Jag menar i stil med att säga det till någon.
- Men planerna fanns utställda…
- Utställda? Jag blev tvungen att gå ner i källaren för att få se dom.
- Där ligger utställningsavdelningen.
- Jag var tvungen att ta med mig en fackla.
- Det var väl fel på lyset.
- Det var fel på trappan också. Den var borta.
- Men ni hittade planerna, eller hur?
- Jotack, dom fanns utställda längst ner i ett låst arkivskåp som var inställt i en före detta toalett, med en skylt på dörren där det stod ”Varning för Leoparden”.

Wunderbar!