Jag tänkte bara fråga efter om det finns några frågor som ni skulle vilja se på omröstningen. Maila mig på gardener@rollspel.nu om ni har några förslag.
Kanske frågor som berör nätplatsen som till exempel: "Vilka tjänster vill du att www.rollspel.nu skall ha?" med svartalternativ som "Webutrymme (10 Mb)", "E-postadress", "Nöjd som det är" och kanske "IRC-server med en kanal för varje forum"...
/Seinet Wintermute - Ger bara ett förslag (som det frågades efter).
Då kan ju folk få för sig att vi ska börja med sånt ju, det är ju inte bra! =P
Nån variant av den frågan skulle nog vara bra, men den skulle nog göra sig bättre som en lite mer utförlig enkät kanske. Vi har ju en hel del idéer själva om saker vi skulle kunna göra, men det är alltid bra att få in fler förslag och få reda på vad folk tycker om de som finns.
Kan väl passa på att uppmana folk att spåna fram förslag på saker som vi kan förbättra här på siten och förslag på nya funktioner/tjänster och sånt.
Det går bra att svara här också, men det blir en skvätt jobbigare för mig att spara informationen, plus att spänningen minskar lite om vilka frågor som kommer komma.
Jag tackar för alla dina förslag, och de övriga som kommit in, och hoppas att fler kan skicka in idéer på omröstningar.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.